معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: ۷۰۱ طرح عمرانی همزمان با دهه فجر امسال در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد و ۶۷ طرح کلنگ‌زنی خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۵۲۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷ 03 February 2024

مهران زینلیان افزود: وزارت کشور با کلنگ زنی ۵۸ طرح و افتتاح ۳۵۸ طرح بیشترین تعداد طرح‌های آماده کلنگ‌زنی و افتتاح استان اصفهان در دهه فجر را به خود اختصاص داده است.

وی اظهار کرد: ۷۵ طرح در شهرستان فریدن، ۷۳ طرح در تیران و کرون، ۵۱ طرح در نجف‌آباد، ۵۰ طرح در لنجان و ۴۹ طرح در کاشان با اعتباری بالغ بر ۷۲ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

زینلیان خاطرنشان کرد: ۳۲ طرح قابل افتتاح در شهرداری نجف‌آباد، ۲۳ طرح در شهرداری کاشان و ۱۷ طرح نیز در شهرداری لنجان در این ایام به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: همچنین ۷۰ طرح در دهیاری‌های شهرستان فریدن، ۲۲ طرح در دهیاری‌های ورزنه و ۲۱ طرح در دهیاری های آران و بیدگل به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: شهرستان‌های لنجان با ۱۷، فلاورجان با هشت و نجف‌آباد با ۶ طرح بیشترین تعداد طرحهای آماده کلنگ‌زنی استان را در دهه فجر دارند.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی طرحهای شهرداری‌های استان در دهه فجر، یادآور شد: از میان آنها ۱۲ طرح مربوط به لنجان، پنج طرح مربوط به بُرخوار و سه طرح مربوط به نجف‌آباد است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان افزود: دهیاری‌های شهرستان فلاورجان با هشت طرح، ورزنه با چهار طرح و نجف‌آباد با سه طرح به ترتیب بیشترین پروژه‌های آماده کلنگ‌زنی در میان دهیاری های استان را دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار