فرماندار ایوان از جانمایی 80 شعبه اخذ رای برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۱۰۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰ 20 April 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛احسان اکبری اظهار کرد: تعداد و محل استقرار شعبه‌های ثبت‌نام و اخذ رای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان مشخص شده که از این تعداد، 74 شعبه ثابت و 6 شعبه نیز سیار است .

وی درباره افزایش تعداد شعب اخذ رای در انتخابات پیش رو افزود: در این انتخابات، تعداد 10 شعبه نسبت به دوره قبل افزایش داشته‌ایم .

اکبری با بیان اینکه از تعداد 80 شعب اخذ رای 58 شعبه در بخش مرکزی مستقر می‌شود، اضافه کرد: از این تعداد، 25 شعبه شهری و 31 شعبه روستایی ثابت و 2 شعبه روستایی سیار و در بخش زرنه نیز 22 شعبه اخذ رای شامل چهار صندوق سیار و 18 صندوق ثابت مستقر می‌شود .

فرماندار ایوان با اشاره به محل استقرار شعب اخذ رای در شهرستان ایوان تاکید کرد: محل استقرار شعب اخذ رای با حضور کارگروهی متشکل از اعضای هیات نظارت، هیات اجرایی، نمایندگان فرمانداری، نیروی انتظامی و بازرسان در مناطق مختلف شهری و روستایی مشخص شده است .

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری انتخابات شکوهمند و در کمال صحت و امنیت، تصریح کرد: مسئولان اجرایی و برگزار کنندگان باید بدون جانبداری، رعایت حقوق شهروندی و اصل بی طرفی در برگزاری انتخابات سالم تلاش کنند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار