فتاح محمدی : روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستای استان در حال انجام است و تا نهایی شدن احراز صلاحیت‌ها، فرمانداران و بخشداران با رعایت اصل رازداری از رسانه‌ای نمودن نتایج صلاحیت‌ها خودداری کنند.
کد خبر: ۴۰۴۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 09 April 2017
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستای استان در حال انجام بوده و هنوز احراز صلاحیت‌ها نهایی نشده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، فتاح محمدی در نهمین نشست ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: روند برگزاری جلسات ستاد انتخابات استان مطلوب بوده و مصوبات این نشست‌ها با همکاری و هماهنگی مسئولان کمیته‌ها به خوبی اجرایی می‌شوند.

وی با بیان اینکه وضعیت عملکرد ستاد انتخابات استان در مقایسه با سایر استان‌های کشور مطلوب بوده و مطابق زمان بندی پیش می‌رود عنوان کرد: روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستای استان در حال انجام است و تا نهایی شدن احراز صلاحیت‌ها، فرمانداران و بخشداران با رعایت اصل رازداری از رسانه‌ای نمودن نتایج صلاحیت‌ها خودداری کنند.

محمدی ابراز کرد: داوطلبان انصرافی انتخابات شوراهای شهر و روستا باید انصراف خود را به صورت مکتوب به ستاد انتخابات شهرستان‌ها اعلام کنند و اعلام عمومی در سطح رسانه‌ها ملاک انصراف تلقی نمی‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: زیرساخت‌ها، امکانات و نیروهای فنی لازم در راستای برگزاری انتخابات الکترونیکی در شهرستان گچساران وجود دارد و احتمال اینکه انتخابات شوراهای شهر و روستا در این شهر به صورت الکترونیکی برگزار شود وجود دارد.

محمدی بر ضرورت برگزاری نشست مشترک فرمانداران و بخشداران و هیئت‌های اجرایی و نظارت اشاره کرد و گفت: این نشست‌ها با هدف ایجاد هماهنگی بیشتر و تسهیل در انجام امور برگزار می‌شود.

در این نشست مصوباتی در مورد برگزاری نشست مشترک با حضور فرمانداران و بخشداران، هیئت‌های اجرایی و نظارت، تهیه ملزومات برگزاری انتخابات، تست میدانی شعب انتخاباتی ، ضرورت مکتوب بودن انصراف داوطلبان و غیره مصوباتی اخذ شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار