همزمان با برگزاری جشن های دهه مبارک فجر بهره برداری از فاز دوم مجتمع تولید سولفات پتاسیم شرکت تعاونی 2451 شهرک صنعتی ایوان با حضور معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام آغاز شد.
کد خبر: ۳۷۲۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 05 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان ایلام در آیین بهره برداری از این طرح صنعتی اظهار کرد: مجتمع تولید سولفات پتاسیم به ظرفیت روزانه 40 تن در ادامه محصولات قبلی این شرکت به خطوط تولید اضافه شده است.

یارالله نصیری افزود: با راه اندازی این مرحله 30 فرصت شغلی جدید به میزان اشتغالزایی این واحد اضافه شده و با احتساب 40 نیروی قبلی به کارگیری شده اشتغالزایی واحد به 70 نفر رسیده است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری انجام شده تاکید کرد: برای اجرای این پروژه بیش از 550 میلیارد ریال هزینه شده که مبلغ 4/4 میلیون یورو تسهیلات ارزی 61 میلیارد ریال تسهیلاتی ریالی با عاملیت بانک صادرات پرداخت شده است و مابقی از محل آورده سهامداران بوده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت اضافه کرد: فاز اولیه این طرح در زمینه تولید اسید کلریدریک با ظرفیت روزانه 25 تن و اسید سولفوریک با ظرفیت روزانه 40 تن به مناسبت هفته دولت سال 95 با دکتر نوابی حضور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و مسولان محلی به بهره برداری رسید.

 کلنگ زنی کارخانه آسفالت 120 تنی شهرداری ایوان

این کارخانه با اعتبار 10 میلیارد ریال از محل تسهیلات سازمان شهرداری های کشور در مدت سه ماه ایجاد می شود.

این طرح با هدف تامین آسفالت مورد نیاز شهرداری و کاهش هزینه اعتبارات پروژه آسفالت معابر انجام خواهد شد.

 اصلاح شبکه برق روستای سرتنگ علیا

همچنین با حضور معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام طرح اصلاح شبکه برق روستای سرتنگ علیا در شهرستان ایوان به بهره برداری رسید.

این طرح با اعتبار 550 میلیون ریال ، طول شبکه یک هزار و 220 کیلومتر و یک هزار و 216 متر کابل خود نگه دار با 50 دستگاه چراغ به بهره برداری رسید.

 بهره برداری از پل دسترسی به ساحل چپ سد مخزنی کنگیر
 
با حضور معاون سیاسی استاندار ایلام بهره برداری از پل دسترسی به ساحل چپ سد مخزنی کنگیر با طول 40 متر و عرض هفت متر و 12 دهانه آغاز شد./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار