رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از آمادگی و عزم این سازمان در جهت تسهیل خدمات سفر نوروزی خبر داد و گفت: باید تلاش کنیم تا کیفیت خدمات سفر نوروز سال آینده در استان افزایش یابد.
کد خبر: ۳۷۰۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸ 31 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ مهدی شریفی در نشست ساماندهی و ارتقا خدمات سفر ویژه استان در نوروز 96 اظهار کرد: استان ایلام در نوروز گذشته کارنامه درخشانی در پذیرش مهمانان نوروزی داشت و برای نوروز سال آینده با تمرکز بیشتر بر روی مسائل کیفی و نیازهای مربوط به مسافران از هم اکنون باید آمادگی لازم برای ایام نوروز و پذیرایی از مهمانان نوروزی را داشته باشد.


وی از تشکیل 10 کمیته خدمات سفرهای نوروزی در استان خبر داد و افزود: در راستای اجرای دستورالعمل ساماندهی و ارتقا خدمات سفر ویژه نوروز سال 1396 برنامه ریزی های لازم و هماهنگی با دستگاه های اجرایی مرتبط از قبیل تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، میراث فرهنگی و گردشگری، راهداری و حمل و نقل جاده ای، نیروی انتظامی، دامپزشکی و جهاد کشاورزی به عمل آمده است.


شریفی با بیان اینکه پیش بینی های لازم نسبت به اجرایی کردن این دستورالعمل اندیشیده شده است، گفت: نتایج اقدام ها در قبل، حین و پس از سفرهای نوروزی ارزیابی و منعکس خواهد شد.


رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام یادآور شد: بازرسی و نظارت مستمر بر فعالیت و خدمات ارائه شده توسط مراکز عرضه مواد غذایی و رستوران ها، دفاتر هواپیمایی و ترمینال ها، مراکز درمانی و داروخانه ها و بازار شب عید از حیث مسائلی همچون گرانفروشی، کم فروشی، تقلب و رعایت نکردن بهداشت در قالب گشت های مشترک با دیگر دستگاه ها ذیربط انجام خواهد شد.


وی تاکید کرد: طرح نظارتی نورز 96 از ابتدای اسفند ماه تا پایان فروردین 96 به مدت 2 ماه ادامه خواهد داشت و در راستای این طرح با هرگونه تخلف صنفی و غیر صنفی برخورد قانونی صورت می گیرد./م
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار