جانشین انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری 2 سارق محتویات داخل خودرو با کشف 15 فقره سرقت در شهر ایلام خبر داد.
کد خبر: ۳۵۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰ 27 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ" علي جمالوندي اظهارکرد:در پي وقوع چند فقره سرقت محتويات داخل خودور موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران کلانتري 12 شهر ايلام قرار گرفت.

وي گفت: ماموران ابتدا با تحقيق از مالباختگان و سوابق سارقان حرفه را از بانک اطلاعاتي پليس و منطقه جغرافياي سرقت ها و ساعت و زمان وقوع را مورد بررسي کارشناسانه قرار دادند .

سرهنگ جمالوندي اظهار داشت: در تحقيقات پليسي به عمل آمده سرانجام سارق حرفه اي را که در سرقت هاي اخير دست داشت را شناسايي و طي هماهنگي قضايي مخفيگاه وي را مورد رصد قرار دادند.

جانشين انتظامي‌شهرستان ايلام افزود: سرانجام ماموران کلانتري12سارق حرفه‌ اي را در يک عمليات پليسي شناسايي ،دستگير و به کلانتري دلالت دادند.

وي بیان کرد: متهم که ابتدا منکر هرگونه جرم و بزه‌اي بود پس از مواجه شدن با دلايل و شواهد پليسي به 10فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ جمالوندي افزود: در همين راستا يک سارق ديگر که در امر سرقت محتويات داخل خودرو فعاليت داشت شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه دستگير و تاکنون به 5 فقره سرقت اعتراف کرده است.

جانشين انتظامي شهرستان ايلام در پايان مبارزه با سرقت و استرداد اموال مالباختگان را اولويت کاري پليس دانست و هشدار داد: شهروندان با حذف زمينه هاي وقوع جرم، و نصب امکانات ايمني وبازدارنده، مانع از سرقت اموال خود بوده و در صورت وقوع سرقت موضوع را در اسرع وقت با مرکز فوريت هاي پليسي 110 مطرح نموده و پيگيري کنند.

برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار