به کجاچنین شتابان؟؟
به هر حال، آنچه مسلم و دردناک است این است که سم مهلک اختلاس در لایه های مختلف جامعه امروز ما رخنه کرده و بی تعارف داد ملت و امام امت را در آورده است.
کد خبر: ۳۳۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵ 01 December 2016
تابناک ایلام::
پرده اول؛
با یک ندای پیر فرزانه، سیلی از جمعیت، سینه های خود را سپر گلوله های رژیم ستم شاهی کرده و با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند.
 
بهمن 57 سالها مبارزه ملت ایران به ثمر نشست،و نظام مقدس جمهوری اسلامی پایه گذاری شد.
 
حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب ملت ایران بارها و بارها اهداف و آرمانهای این نظام مقدس را تبیین کرده و ملت ایران هم با قبول این نظام 98 و دو دهم درصد به آن رای مثبت دادند.
 
امام(ره) فرمود همه ما (خطاب به مسئولین نظام) خادم ملت ایران بوده و باید صادقانه به این مردم بزرگوار خدمت کنیم.
 
رهبرکبیرانقلاب فرمود هیچکس حقی برای دست درازی به حقوق ملت ایران ندارد،بیت المال مسلمین حق الناس بوده و دست درازی به آن حرام است.
 
امام تصمیم داشتند فقر و غنی در نظام مقدس جمهوری اسلامی را به درستی تعریف نمایند، برتری انسانها در نظام ما قرار بود تنها بر مبنای تدین آنها باشد،
 
قرار بود ثروتها از راه حلال به دست آمده و اختلاف طبقاتی وجود نداشته باشد.
 
پرده دوم؛
نارنجک ها را به کمر بسته و تنها به یک چیز فکر می کند، این تانک نباید از پل عبور کند،با رفتن زیر تانک و انفجار آن ، خود را تا جاودانگی تاریخ، اسطوره ای 13 ساله کرد.
 
طلاهای همسرش را فروخته و به رزمندگان نیازمند میداد تا فشار زندگی ،خانواده های آن عزیزان را اذیت نکند.(شهید بابایی)
 
قمقمه پر از آبش را به رزمندگان دیگر داد و در نهایت با لبان تشنه شهید شد.(شهید خرازی)
 
قرار بود از معبر عبور کرده و این عبور برای بچه های خط بسیار حیاتی بود،ایران اسلامی، قربانی می خواست و فرزندان رشید این آب و خاک یکی پس از دیگری افقی روی مین ها خوابیده و معبر را باز می کردند،برای رفتن روی مین از یکدیگر سبقت گرفتند و رفتند تا نهال نوپای انقلاب ملت ایران استوار بماند.
 
پرده سوم؛
جام زهر را نوشید و غم فراق یاران همراه را تاب نیاورد و ملتی را عزادار کرد.
 
یکی از معدود یاران راستین امام، رهبری کشتی انقلاب را بر عهده گرفت،
 
کلامش بوی حق می داد و فرمانده ی شجاع میدانهای جنگ بود.
 
پیر فرزانه ی بلند قد، با همت والا که به راستی ادامه دهنده راه خمینی کبیر بوده و خواهد بود.
 
ولی یاران همراه زیادی را در جبهه های حق علیه باطل از دست داده و همراهان یکدل و با وفایش بسیار کم بودند.
 
برای رهبری کشتی انقلاب زحمت زیادی را متحمل شده و خون دلها خورده است.
 
پرده چهارم؛
اکثر آنان که بی توقع دل در گرو تعالی انقلاب و خدمت به ملت ایران بستند یا دعوت حق را لبیک گفته و شهید شدند و یا خدمت رسانی را با بدنی ناقص ادامه دادند،و البته بسیاری هم عمدا به حاشیه کشیده شده و خانه نشین شدند.
 
به هر حال نهال انقلاب به درختی تنومند تبدیل شد،خونهای زیادی به پای این درخت تنومند ریخته شده و ایران اسلامی می رفت که به مرزهای شکوفایی و خودکفایی برسد.
 
ولی در این بین عده ای که از روز اول با نیات شخصی، خود را به یاران راستین انقلاب چسبانده بودند سهم خواهی های سیری ناپذیر خود را آغاز کرده و شروع به مال اندوزی کردند.
 
نگاه این مال پرستان خیانت کردار به انقلاب و بیت المال مسلمین به مانند نگاه گرگ به گوشت قربانی بود.
یک روز نبود که خبر نرسد که فلان آقازاده در فلان پست کلیدی در امانت مردم خیانت کرده و دست به عمل مرسوم و منحوس اختلاس زده است.!
 
برج های برخی حضرات در تهران و کیش مانند قارچ سمی یکی پس از دیگری سر بالا اورده و آیینه دق مظلومان و رنج دیدگان این آب و خاک شدند.
 
گویی در اختلاس، دزدی و رانت خواری، ماراتن امدادی برگزار شده است! اهل اختلاس برای جا نماندن از قافله ،پا روی حق ملت گذاشته و حسابهای خود را در بانکهای خارج و داخل هر لحظه پربارتر می کنند.
 
زندانهای ما پر است از افراد مختلس محترم، که تا قبل از ورود به زندان کلیدی ترین پستها را در اختیار داشتند.
 
معاون رئیس جمهور،معاون وزیر،رییس بانک،وکیل ملت،شهردار،استاندار،بازاری وابسته به قدرت،داماد مسئول،پسر مسئول و ...... را می توان در لیست اخبار منتشر شده در خصوص حضرات مختلس مشاهده کرد.
 
کسانی که قرار بوده در مسندی قرار گرفته و به مردم خدمت کنند به تنها چیزی که فکر کرده اند پر کردن جیب خود و اطرافیانشان بوده است.
در بیت المال مسلمین به عناوین مختلف دست درازی کرده و هزارن خروجی را به حسابهای بانکی خود ایجاد کرده اند.
 
مردم دیگر به شنیدن اخبار اختلاس و دزدی های موجه و غیرموجه عادت کرده اند،
رقم ها از میلیونها و میلیاردهای رفیق دوست و رفیق دشمن در سالهای دور به هزار میلیارد و میلیارد دلارهای خاوری ها و زنجانی ها و امثالهم رسیده است.
 
دولتهای مختلف آمدندو رفتند و اختلاسها صورت گرفت و آب از آب تکان نخورد.
 
یک دولت اشرافی گری را باب روز کرد، در سفرهای استانی افسار اسبش را کسی یارای دست یازیدن نبود و دیگری که داعیه ی قناعت دشت مدیرانش ازکانادا و سوئیس سردرآوردند ،از دل یک دولت ت غ ک ها بیرون آمد و یک دولت که به دولت پاکدستان مشهور بود غده ی سرطانی فیش های نجومی را به سفره مردم آورد.
 
معاون رئیس جمهور سر از زندان درآورد و فلان فرد نزدیک به رئیس دولت مشامی اختلاس می فرمود،
خوان و سفره ی انقلاب را که قرار بود برای تنگدستان و ولی نعمتان گسترانیده شود ، توسط برخی مدعیان انقلابی غرق شده، و دلسوزان واقعی ملت با اندک مالی که مانده بود مملکت را اداره می کرده و می کنند.
 
امروز در شرایطی که سردار قاسم ایرانی جبهه های حلب و موصل را برای حرامیان داعش جهنم کرده ، عده ای در داخل کشور از قدرت و مسئولیتی که به امانت گرفته اند سوءاستفاده کرده و مال اندوزی می کنند.
 
همدانی ها و یاری ها و دیگر فرزندان مدافع حرم رفتند که ما در آسایش زندگی کنیم، ولی گویا برخی از خوشی زیادی سرمست شده و تنها به فکر مال اندوزی هستند.
 
این رفتارهای ناصواب و بدعتهای کثیف، دل رهبر انقلاب را خون کرده است،معظم له بارها در بیانات خود بر اهمیت پاکدستی مسئولین نظام تاکید ورزیده اند،همه ما از دل خون آقا خبر داشته و به راستی تنها امید و سنگ صبور ملت ایران ، رهبر انقلاب و معدود یاران با وفای ایشان یعنی سلیمانی ها و جعفری ها و امثالهم می باشند.
 
قوه ی قضاییه اما در این سالها قدری در ترحم بر پلنگ های تیزدندانی که از بیت المال ثروت ها اندوخته اند زیاده روی کرده است،اگر  با حضرات دانه درشت مختلس با جدیت برخورد می شد ، نوچه های پیرو آنها جرات دست درازی به پولهای ملت ایران را نداشتند.
 
متاسفانه اختلاس در ایران چپ ، راست و وسط نمی شناسد،درد و بیماری است مهلک و واگیردار که به سرعت در میان اقشار بالادستی جامعه در حال شیوع یافتن است،
 
اگر برای این سم مهلک چاره ای اساسی اندیشیده نشود بدون شک عاقبت چندان خوبی را نمی توان برای کشور متصور شد.!
جالب اینجاست که امروز پیشقدم های امر شنیع اختلاس فرزندان سلیم انقلاب را متهم کرده و با این مانورهای تبلیعاتی سعی در مبرا کردن خود دارند.
 
گند اختلاسها بیشتر زمانی بالا می آید که دولتی فعالیت خود را به اتمام رسانده و دولت بعدی به اسناد و مدارک دسترسی پیدا می کند.
افراد صاحب سبک در اختلاس، پشت جریانهای سیاسی غالب در کشور پنهان شده و برای فرار از خشم ملت و رهبر، دیگران را متهم جلوه می دهند.
 
به هر حال، آنچه مسلم و دردناک است این است که سم مهلک اختلاس در لایه های مختلف جامعه امروز ما رخنه کرده و بی تعارف داد ملت و امام امت را در آورده است.
 
 
دستگاه قضا باید رویه خود را نسبت به همه مختلسان از چپ و راست تا بالا و پایین تغییر داده،و قاطعانه با این آفت برخورد نماید،رأفت و عطوفت اسلامی برای حضرات مختلس کارساز نبوده و زمینه سوءاستفاده آنها را فراهم آورده است.
 
بدون تعارف باید عرض نمود که آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی با این رفتارها به خطر افتاده و عدم برخورد قاطع با این سرطان بدخیم بی اعتمادی ملت را به دنبال خواهد داشت.
 
امروز رویه منحوس اختلاس از وزارتخانه ها تا ادارات در شهرهای کوچک ریشه دوانده و باید برای مهار آن چاره ای اساسی اندیشیده شود.
 
شهدای ما در زمان انقلاب و زمان جنگ تحمیلی و امروز در جبهه دفاع از حرم ،خون خود را فدای این انقلاب و ملت نکرده اند که عده ای فرصت
 طلب به مال اندوزی و ساخت برج و باروهای خود مشغول شوند.!
 
دلسوزان واقعی ملت ایران باید همچون همیشه در رکاب سیدعلی قرار گرفته و یکبار برای همیشه بساط مختلسان را در هم بپیچند.
 
پرده آخر؛
ملت ایران که سابقه ی پیروزی بر رژیم تا بن دندان مسلح طاغوت و ارتش منحوس بعث را در کارنامه درخشان مبارزاتی خود دارند ،به خوبی می دانند که خادم واقعی آنها چه کسانی بوده و چه افرادی به نام خدمت در حال مال اندوزی و غارت بیت المال هستند.
 
بدون شک اگر رهبر انقلاب اجازه دهند همین مردم در اندک زمانی طومار مختلسان یقه سفید را در هم خواهند پیچید.
 
بدون تعارف باید عرض شود که نه آمریکا و نه هیچ قدرت استکباری نمی تواند ایران را به زانو در آورد،تنها چیزی که در صورت تداوم، آینده ی این نظام مقدس را با مشکل مواجه خواهد کرد، اختلاس است، اختلاس است اختلاس.!
 
همه در برابر خون پاک شهیدان مسئولیم،شهدا امروز شاهد و نظاره گر رفتار و اعمال ما هستند،نباید با رفتارهای زشت خود خاطر دلسوزان واقعی ملت را آزرده کنیم، طعم خدمت واقعی آنقدر شیرین است که به راحتی از خدمت های سالوسانه و منفعت طلبانه قابل تشخیص است.
 
این ملت از ابتدای مبارزات خود تا کنون هزاران شهید والامقام را تقدیم انقلاب و نظام کرده و اجازه نخواهند داد عده ای فرصت طلب حق کوخ نشینان را خورده و بیش از این به کاخ نشینی خود ادامه دهند.
 
صبر ملت ایران و رهبر انقلاب شاید زیاد باشد ولی همیشگی نیست،به همه کسانی که مالی را به ناحق از بیت المال کسب کرده اند هشدار می دهیم که روزهای سخت تاوان دادن نزدیک است،روزهایی که باید در برابر تک تک خیانتهای خود جوابگو باشند.!


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دلسوخته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
با خواندن کلمه کلمه این مطلب انگار آبی سرد بر آتش دلم ریخته می شد. آخرش یکی پیدا شد که حرف حق رو بزنه درود بر مدیر و سردبیر تابناک و صاحب این قلم که به قلب انسان نفوذ می کند.
درود درود درود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار