سرپرست تیم بانوان روئینگ کرمانشاه:
سرپرست تیم بانوان روئینگ کرمانشاه با بیان اینکه هانیه بیداد در مسابقات روئینگ کشوری موفق به کسب مدال برنز شد، گفت: نازنین رحمانی از کرمانشاه در رده سنی بزرگسالان سبک‌وزن مدال طلا را کسب کرد و به اردو تیم ملی دعوت شد.
کد خبر: ۳۳۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 24 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،عرفان شمسی امروز با بیان اینکه نمایندگان استان با دست پر از مسابقات روئینگ قهرمانی کشور در بخش بزرگسالان و جوانان بازگشتند، اظهار داشت: مسابقات روئیگ کشوری در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

سرپرست تیم بانوان روئینگ کرمانشاه به دو نشان از آن ورزشکاران کرمانشاهی اشاره کرد و گفت: هانیه بیداد در این دوره از مسابقات در ماده یک‌هزار متر با کسب مقام سوم به مدال برنز رسید.

این مسؤول با اشاره به سطح بالای مسابقات و آمادگی ورزشکاران، افزود: نازنین رحمانی از کرمانشاه در رده سنی بزرگسالان سبک‌وزن مدال طلا را کسب کرد و به اردو تیم ملی دعوت شد.

شمسی به شرکت بیش از 60 ورزشکار در مسابقات روئینگ قهرمانی کشور در بخش بزرگسالان و جوانان اشاره و بیان کرد: محسا توکلی به فینال B سنگین وزن بزرگسالان راه پیدا کرد.

وی به کسب 9 امتیاز تیم کرمانشاه در رده بزرگسالان اشاره کرد و یادآور شد: در مجموعه تیمی در رده سنی بزرگسالان ورزشکاران زنجان، همدان و کرمانشاه به ترتیب مقام نخست تا سوم را از آن خود کردند.

سرپرست تیم بانوان روئینگ کرمانشاه با بیان اینکه تیم کرمانشاه نیز در رده سنی جوانان با کسب هفت امتیاز سوم شد، گفت: تیم‌های زنجان و تهران به ترتیب جایگاه‌های اول و دوم را کسب کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار