امام جمعه دهلران از آمادگی ستادهای مردمی و اربعین شهرستان برای پذیرایی و استقبال از زائرین اربعین خبر داد و افزود: مساجد و حسینه ها و اردوگاه راهیان نور آمادگی لازم برای اسکان زائرین را دارند.
کد خبر: ۳۲۸۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ 14 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام سید محسن موسوی روز دوشنبه در بازدید از ایستگاه های پذیرایی از زائرین اربعین در شهر دهلران اظهار کرد: با توجه به اینکه دهلران در مسیر تردد زائران استان ها و شهرهای جنوب و مرکزی کشور برای رسیدن به مهران قرار دارد با برپایی ایستگاه های صلواتی از آنها پذیرایی می شود.
 
وی از آمادگی ستادهای مردمی و اربعین شهرستان برای پذیرایی و استقبال از زائرین اربعین خبر داد و افزود: مساجد و حسینه ها و اردوگاه راهیان نور آمادگی لازم برای اسکان زائرین را دارند.
 
امام جمعه دهلران با اشاره به تردد 700 هزار زائر اربعین در سال گذشته از این شهرستان تاکید کرد: پیش بینی می شود امسال 40 درصد زائرین اربعین مرز مهران از این شهرستان تردد کنند.
 
حجت الاسلام موسوی از اعلام آمادگی مردم برای پذیرایی از زائرین اربعین تقدیر کرد و گفت: ستاد اربعین اقدام لازم برای تامین زیر ساخت ها را در دستور کار دارد.
 
سرپرست فرمانداری دهلران نیز در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به تردد زائرین اربعین از این شهرستان، تدابیر لازم برای پذیرایی و استقبال و اسکان آنها در مسیر رفت و برگشت به عتبات عالیات اندیشیده شده است.
 
سید حسینعلی موسوی از تامین زیرساخت های ایستگاه های پذیرایی از زائرین در شهر دهلران خبر داد و افزود: ستاد اربعین در قالب کمیته های هفت گانه به جد اقدام لازم را انجام داده اند.
 
وی با اشاره به آمادگی نیروهای امدادی، فوریت های پزشکی و ایستگاه سلامت برای ارائه خدمات به زائرین اربعین گفت: پلیس راهور نیز در جهت روان سازی ترافیک و پلیس انتظامی هم در جهت تامین امنیت آماده خدمات رسانی هستند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار