توسط اداره کل استاندارد استان خوزستان صورت پذیرفت:
به مناسبت هفته استاندارد و نظر به اهمیت آموزش از سنین پایین و لزوم آشنایی دانش آموزان با فرهنگ استاندارد، اداره کل استاندارد خوزستان با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی سعی نموده گام مهمی در راستای تحقق اهداف یاد شده بردارد
کد خبر: ۳۲۸۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷ 13 November 2016
کارشناس اداره آموزش و ترویج استاندارد خوزستان گفت: به مناسبت هفته استاندارد و نظر به اهمیت آموزش از سنین پایین و لزوم آشنایی دانش آموزان با فرهنگ استاندارد، اداره کل استاندارد خوزستان  با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی سعی نموده گام مهمی در راستای تحقق اهداف یاد شده بردارد.

زهره خطیبی گفت: از جمله این برنامه‌ها برگزاری کارگاه آموزشی"آشنایی با استاندارد" برای دانش آموزان مقطع ابتدایی توسط کارشناسان اداره کل در هفته استاندارد می‌باشد.

وی گفت: لزوم توجه به سلامت و استاندارد بودن مواد غذایی و نوشت افزار مورد استفاده دانش آموزان و رعایت استفاده از وسایل تفریحی و شهربازی‌های استاندارد از جمله مباحث مطرح شده در سخنرانی‌های کارشناسان اداره کل استاندارد خوزستان در مدارس بود. 

وی افزود: با توجه به اینکه برنامه‌های مذکور با استقبال گسترده مخاطبین روبه‌رو شد، مقرر گردید این فعالیت‌ها در طول سال تحصیلی ادامه یابد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار