کد خبر: ۱۱۶۸۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۴ 21 May 2024

تابناک خوزستان:حجت الاسلام والمسلمین دکتر امیررضا هدایی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت ریاست محترم جمهور آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی، وزیر خارجه، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان پیام تسلیتی صادر کردند که به شرح زیر است:

إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

«الهی رِضاً بِقَضائِکَ و تَسْلیماً لِامْرِکَ  لا مَعْبودَ سِواکَ یا غِیاثَ الْمُستَغیثین»

با کمال تأسف و تألم خبر درگذشت شهادت گونه رئیس جمهور مردمی و با کفایت آیت الله شهید دکتر ابراهیم رئیسی و همراهان را دریافت نمودیم.

دوران ریاست جمهوری آیت الله رئیسی، مشحون از خدمت صادقانه و مخلصانه به همه آحاد جامعه خصوصا قشر محروم و مستضعف بود. این خدمات در کنار شخصیت اخلاقی و متواضع، چهره ای محبوب و دوست داشتنی از ایشان در دل مردم تصویر کرده بود.

رفقای دیگر ایشان در مسیر خدمت و شهادت شخصیت های برجسته دیگری همچون آیت الله سید محمد علی آل هاشم امام جمعه محبوب تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه مجاهد که خود از چهره های مطرح در جبهه مقاومت بود و استاندار جوان و انقلابی آذربایجان شرقی آقای دکتر رحمتی و دیگر همراهان بودند.

اینجانب این مصیبت را محضر مقام معظم رهبری و عموم مردم قدرشناس ایران و مردم شریف خوزستان تسلیت عرض می کنم.

بدون شک همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب تاکید نمودند مسئولین لحظه‌ای در خدمت گذاری و انجام وظایف خود تعلل و سستی نخواهند کرد.

امیررضا هدایی نماینده مردم شریف خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شهید_خدمت
سیدالشهدای_خدمت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار