فرماندار ملکشاهی؛
فرماندار ملکشاهی گفت:ملکشاهی دارای ظرفیت های بزرگ طبیعی و انسانی است ولی در زمینه های توزیع ثروت و خدمات اقتصادی و اجتماعی عقب ماندگی هایی دارد.
کد خبر: ۳۲۵۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶ 08 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛اسد قاسمی روز سه شنبه در مراسم تودیع خود که با حضور معاون سیاسی استاندار ایلام و جمعی از مسئولان استانی و محلی، بزرگان و نخبگان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ملکشاهی دارای ظرفیت های بزرگ طبیعی و انسانی است ولی در زمینه های توزیع ثروت و خدمات اقتصادی و اجتماعی عقب ماندگی هایی دارد.
 
وی افزود: مجموعه کاستی هایی چون فقر و بیکاری باعث بوجود آمدن پدیده مهاجرت فرستی شده است که باید با برنامه ریزی و ایجاد فرصت های جدید شغلی و رونق فضای کسب و کار این روند را متوقف و معکوس کنیم.
 
قاسمی تاکید کرد: این منطقه جغرافیایی با وجود این همه استعداد و پتانسیل با پدیده مهاجر فرستی دست و پنجه نرم می کند پس همه بزرگان ایلات، نخبگان بویژه سرمایه داران بخش خصوصی باید با یک وفاق و همبستگی در جهت توسعه و تعالی این شهرستان همت گمارند.
 
وی یادآور شد: همه چیز را نباید گردن دولت انداخت بلکه خود مردم هم بایستی پای کار باشند و برای حل مشکلات و برون رفت از وضعیت کنونی مشارکت کنند.
 
به گفته وی، ملکشاهی سرزمین برترین ها و ترین ها است به لحاظ آمار شهدای ایلات بیشترین شهید را در دوران دفاع مقدس تقدم نظام اسلامی کرده است.
 
قاسمی گفت: این سرزمین زادگاه و خواستگاه 2 ایل بزرگ ملکشاهی و شوهان است که در دوران دفاع مقدس حماسه ها آفریدند و این حماسه ها و افتخارات اکنون در دوران صلح جاویدان باید مورد تجلیل قرار گیرد.
 
وی ملکشاهی را بعنوان یک کمربند امنیتی برای شهرستان های همجوار دانست و گفت: مردم سلحشور این دیار همواره در راه حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشور اسلامی مان در خط مقدم هستند.
 
وی اضافه کرد: شهرستان ملکشاهی به لحاظ جاذبه های توریستی کوه و قله های رفیع، عمیق ترین دره ها و کهنسال ترین درختان بلوط در این شهرستان وجود دارد که می توانند در جذب گردشگر و توریست داخلی و حارجی موثر باشند.
 
فرماندار ملکشاهی افزود: با وجود کمبود امکانات زیرساختی و تازه تاسیس بودن این شهرستان، ولی رشد عقلانیت و علم مردم در حدی است که در سرشماری اینترنتی بالاترین آمار مشارکت را در سطح استان ایلام را ثبت کردند.
 
وی خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم با مشارکت مردم کاستی ها و دردها را مورد بررسی قرار داده و برای حل آنها بهترین راهکار را ارائه و اجرا کنیم.
 
آیین تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید ملکشاهی روز سه شنبه با حضور حسین کلانتری معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام در نشست شورای اداری این شهرستان برگزار و اسد قاسمی بعنوان فرماندار جدید ملکشاهی جایگزین حسینعلی موسوی شد.
موسوی بعنوان فرماندار شهرستان دهلران منصوب شده است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار