معاون فرماندار ایوان ازآغازخدمت رسانی ستاداربعین این شهرستان به زائرین حسینی خبرداد.
کد خبر: ۳۲۵۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷ 07 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛عبدالرضا مهدیان اظهار کرد: ستاد اربعین شهرستان ایوان بستر و امکانات خدمات رسانی را فراهم نموده و با تشکیل شش کارگروه هفته جاری فعالیت های خود را برای خدمات رسانی به زائران آغاز می کند و امیدواریم در کنار هم و با تعامل وهمفکری خدمات مطلوب وبهتری در این عرصه ارائه دهیم.
 
وی افزود: این شهرستان مسیر مورد نظر را در قالب بنر، بروشور و تابلوهای راهنما برای زائران به خوبی مشخص کرده و لازم است با ساماندهی و مدیریت مناسب زائران به سمت و سوی مسیر اسلام آباد - ایوان هدایت شوند.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی ایوان نیز در این مورد اظهار کرد: در زمینه راهداری تمام تمهیدات لازم برای سلامت جاده ای اندیشیده شده و این مسیر از نظر امنیتی، ترافیکی، امدادی، انتظامی در حد مطلوبی است.
 
حمداله محمدی گفت: در این راستا جلسات متعددی هم در استان کرمانشاه و هم در شهرستان های مسیر زوار برگزار و همه نیازمندی ها و زیرساخت های این امر فراهم شده و ضمن استفاده از تجارب گذشته و آسیب شناسی لازم در رابطه با نقاط ضعف و مشکلات احتمالی برنامه ریزی صوت گرفته است.
 
وی افزود: این جاده به طول هفت و نیم کیلومتر از چارمله تا تنگه گرمه و از تونل قلاجه تا 2 راهی زرنه بر اساس استانداردهای کشور آسفالت، مرمت و بهسازی شده است همچنین در این مسیر اکیپ 20 نفری راه و شهرسازی با آمادگی کامل با توجه به احتمال بارندگی برای خدمات جاده ای، تصادفات و پاک سازی حاشیه جاده اصلی و راهنمایی مسافران در مسیر مستقر هستند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار