با توجه به سابقه ی شورای شهر, همه از بابت حاشیه های این عزیزان و مشکلاتی که برای شهردار احیانا ایجاد خواهند کرد نگران هستند. خصوصا اینکه بسیاری از معادلات این عزیزان در انتخاب شهردار به هم خورده و به نوعی نگاه انتقام گونه ای در پیش روی آنها تصور می شود.
کد خبر: ۳۲۴۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷ 06 November 2016

تابناک ایلام::شهردار جدید ایلام در هفته گذشته معارفه شد و منت محمدی با کوله باری از تجربه 20 ساله در شهرداری های مختلف کلید خدمت در شهر ایلام را در دست گرفت.

منت محمدی با شورای چهارم دقیقا از این لحظه 10 ماه فرصت دارد 10 ماهی که احتمالا برای این مدیر کارکشته سخت و طاقت فرسا خواهد بود.

محمدی شهرداری بدهکار, حاشیه زده, بحران زده و مملو از نیروهای تازه وارد و سردرگم را تحویل گرفته است. نیروهایی که غیرقانونی وارد شهرداری شده و هیچ کس حاضر نیست مسئولیت آنها را بر عهده بگیرد.

درآمد شهرداری به علل مختلف که عمدتا منشا انسانی دارند کاهش چشمگیر داشته و جوابگوی هزینه های شهرداری نیست اعتبارات عمرانی شهرداری که از دولت دریافت می کند به یک میلیارد نرسیده و خرابی های سیل بعضا باقی مانده است.

ولی به زعم بسیاری از آنها که منت محمدی و توانایی های او را می شناسند این مشکلات آنقدر بزرگ نیستند که وی را از پای درآورده و شکست دهند. تنها دغدغه دلسوزان واقعی شهر ایلام شورای شهر و حاشیه های پیرامون این عزیزان است.

شورای شهر هم می تواند مانع بسیار بزرگی بر سر راه شهردار باشد و هم می تواند یار و همراه شهردار باشد.

در طول سه سال گذشته که متاسفانه حاشیه های شورای شهر ایلام به مراتب بیشتر از خدمات این عزیزان بوده و رکورد تغییر شهردار را شکسته اند.


ولی توصیه و خواهش برادرانه ای که از این عزیزان داریم این است که حداقل برای زدودن خاطرات تلخ سه سال گذشته از ذهن مردم در این 10 ماه باقی مانده شیوه ای جدید در پیش گرفته و طرحی نو در رفتار و منش خود دراندازند.

شورای شهر باید حاشیه های زائد و منفی را کورتاژ کرده و به آغوش مردم ایلام بازگردد. شهر ایلام به یک شورای کارآمد و توانمند در کنار شهردار مدبر نیاز دارد و هیچکدام از این دو نهاد مردمی به تنهایی کاربرد چندانی نخواهند داشت. راه منطقی این است که شورا که در این سه سال و دو ماه تنها شورای شهرداری بوده به ذات اصلی خود رجعت کرده و این ده ماه باقی مانده را به دیگر ادارات و ارگانهای خدمت رسان اختصاص داده و منت و شهردادری را به حال خود رها کنند.

البته اینکه می گوییم شورا تمام نمایندگان را شامل نشده و در بین 11 نفر هستند افرادی که همواره در بحران های مختلف جانب حقیقت را گرفته اند.

 

و نکته آخر اینکه شهرداری ایلام با کلیددار جدیدش بیش از هر چیز به آرامش برای خدمت رسانی نیاز دارد و شورا وظیفه دارد این آرامش را برای آنها فراهم کند./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
متاسفانه اعضای شورای شهر فقط و فقط به فکر منافع و مطامع شخصی خود هستند و تنها هدفی که در ذهنشان متبادر نمیشود خدمت رسانی به شهر و به مردم این شهر محروم است و این واقعیتی تلخ است که همه به آن اذعان دارند پس بهتره بگوئیم ما را به خیر تو امیدی نیست شر مرسان ای شورای شهر :-) و همان بهتر که به سفرهای کیش و تورهای سیاحتی و هتل های پنج ستاره و ...... !!!!!! که از بیت المال هزینه میکنید مشغول باشید:-) خسته نباشید خدا قوت
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
اعضای محترم شورای شهر ایلام ! در این فرصت باقیمانده تمام عزم خود را جزم کنید که مابقی کیسه هایتان را پر کنید فرصت رو به اتمام است بجنبید که وقت تنگ است !
اسلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
بیچاره مردم ایلام که به چه کسانی دلخوشند , البته از ماست که برماست ! نتیجه رای دادن به این قماش یخچال فروش و سیمان فروش و پفک فروش انتظاری بیش از این را نمیتوان داشت! در و تخته خوب با هم جور شدن......
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار