جلال میرزایی:
جلال میرزایی با تاکید بر نقش سازنده استاندار ایلام در رفع مشکلات استان ایلام گفت:استاندار ایلام در بحث پیگیری مسائل ومشکلات استان اعم از راه وسد سازی ودیگر پروژه های عمرانی مهم کوتاهی نداشته که این موضوع جای تقدیر دارد
کد خبر: ۳۰۷۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹ 05 October 2016

 نماینده مردم ایلام ،ایوان ،ملکشاهی ،مهران ،سیروان وچرداول در مجلس  شورای اسلامی با تاکید بر نقش سازنده استاندار ایلام در رفع مشکلات استان ایلام گفت:استاندار ایلام در بحث پیگیری مسائل ومشکلات استان اعم از راه وسد سازی ودیگر پروژه های عمرانی مهم کوتاهی نداشته که این موضوع  جای تقدیر دارد
 
به گزارش تابناک ایلام ،جلال میزایی در جلسه شورای اداری شهرستان چرداول ،نقش مدیران اجرایی استان در جذب اعتبارات ملی وتلاش برای بهبود زیرساختهای استان را مهم خواند واظهار کرد:مدیریت اجرایی استان ودر راس آن استاندار می تواند از طریق تعامل ورایزنی با مسئولان رده بالای کشوری می تواند در راستای جذب اعتبارات ملی ورفع مشکلات اساسی استان نقش آفرینی نمایند وامروز استاندار ایلام به خوبی توانسته است این نقش مهم را ایفا نماید.
 
نماینده مردم ایلام افزود: در طول مدت کوتاه فعالیتم بعنوان وکیل مردم در مجلس شورای اسلامی ، بمنظور رفع کاستیها ودغدغه های مردم استان ،جلسات متعددی با مسئولان کشوری در وزراتخانه های متعدد تشکیل شده است ،حقیقتا در هر وزارتخانه ای اثری از حضوراستاندار ایلام در پیگیری مطالبات مردم استان را شاهد بوده ام
 
میرزایی ادامه داد : شرایط کشور با عملکرد مناسب و دور از هیاهوی دولت یازدهم به سوی بهبودی و امیدواری است و آینده ای روشن و پر از امید و سرافرازی برای کشور در انتظار است.
 نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تدبیر و امید با وجود محدودیت های مالی ناشی از تحریم ها، کاهش قیمت نفت و عملکرد نامناسب دولت گذشته دستاوردهای بزرگی در عرصه های داخلی و بین المللی داشته است.
وی افزود: بیان دستاوردهای بزرگ دولت به معنای نبود مشکلات و کمبودها نیست ولی باید همه با وحدت و همدلی در راستای اعتلای کشور گام برداریم.
عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: نقد لازمه پیشرفت کشور است و نقد منصفانه برای دولت مفید است و بر این اساس دولت را منصفانه نقد کنیم تا با همدلی و همفکری موانع پیش روی را برداریم و بهترین خدمت ها را به مردم ارائه کنیم.
میرزایی مهمترین دستاوردهای دولت یازدهم را کنترل تورم، ثبات قیمت ارز، امنیت غذایی، افزایش تولید و صادرات نفت، تولید یک میلیون بشکه در روز، افزایش بی سابقه تولید و خرید گندم و امنیت اجتماعی اعلام کرد.
نماینده مردم حوزه انتخابیه ایلام در مجلس شورای اسلامی گزارش اخیر بانک جهانی در خصوص وضعیت اقتصادی ایران در سال 2016 را نوید بخش و امیدوار کننده دانست.

وی اضافه کرد: این گزارش بر گرفته از معیارهای علمی است که نشانگر افزایش تولید ناخالص ملی و رشد اقتصادی ایران به حدود چهار و نیم برابری است و دولت دکتر روحانی عزم خود را بر رشد اقتصادی تا هفت درصد جزم کرده و به نظرم تحقق این موضوع به میزان پنج درصدی قطعا میسر و شدنی است.

وی ضمن انتقاد و گلایه از برخی رسانه ها در ارائه گزارش خلاف حقیقت از وضعیت اقتصادی کشور، از رسانه ها و مطبوعات خواست نسبت به ارائه گزارش های مثبت و واقعی از شرایط اقتصادی امن و خوب کشور برای ایجاد فضای مناسب و جلب اعتماد بین المللی و بازار و اقتصاد جهانی اقدام کنند.

میرزایی بر نقش اصلی نمایندگان مجلس یعنی نظارت تاکید کرد و یادآور شد: وظایف نمایندگان نظارت در راستای اعتلا و توسعه کشور است و باید بدور از حب و بغض، منافع شخصی و جناحی بعنوان امانت دار مردم وظایف قانونی خود را انجام دهیم.

وی اضافه کرد: مدیریت با کار انتخاباتی و تبلیغاتی تفاوت دارد و اینک زمان انجام کار است و لازمه توسعه و پیشرفت اعمال قانون، قانونمندی و قانون مداری است.

نماینده مردم حوزه انتخابیه ایلام در ادامه خدمت به مردم و رضایتمندی اقشار مختلف را لازمه بقای مدیریت مدیران دانست و بر نظارت و اجرای انضباط اداری در سطوح مدیران اجرایی تاکید کرد.

وی افزود: از هیچ تلاشی برای پیگیری و رفع مشکلات مردم دریغ نخواهم کرد و امیدوارم با گشایشی که در آینده ای نزدیک صورت می گیرد بتوانیم اعتبارات مناسبی را در حوزه ملی برای استان ایلام جذب کنیم.



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خانم ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
باسپاس ازدکترمیرزایی ازشون میخوایم افرادی که برای رسیدن به پست هم ایشون وهم مدیران ی روکه شبانه روززحمت میکشن روبه روشهای مختلف اذیت میکنن طردکنن این افرادبرای رسیدن به منافعشون ازهیچ اقدام غیراخلاقی ابایی ندارن وباعث اتلاف انرژی افرادزحمتکش وناامیدی اونها میشوند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار