رییس هیات قایقرانی استان کرمانشاه:
رییس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از انتخاب بانوی قایقران کرمانشاهی برای حضور در مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا که قرار است به میزبانی چین برگزار شود، خبر داد.
کد خبر: ۲۸۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ 29 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛محمد سهراب بیگ اظهار کرد: نازنین رحمانی روئینگ کار کرمانشاهی است که با نظر کادر فنی و به عنوان یکی از چهار بانوی کشورمان عازم رقابت های قهرمانی آسیا خواهد شد.
وی همچنین با اعلام مشخص شدن ترکیب ایران در رقابت های قهرمانی روئینگ آسیا، گفت: رحمانی قرار است در بخش دو نفره سبک وزن بانوان و در کنار خانم پریسا احمدی برای کشورمان پارو بزند.
سهراب بیگ، زمان برگزاری مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا را 19 شهریور ماه امسال عنوان کرد و گفت: رحمانی به همراه سایر ملی پوشان روز 16 شهریور به این رقابت ها اعزام می شود.
رییس هیات قایقرانی کرمانشاه با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت رحمانی و سایر ملی پوشان در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: اردوی آمادگی تیم ملی روئینگ مردان و زنان ایران از ماه ها قبل به صورت مرتب برگزار و فکر می کنم تمامی ملی پوشان کشورمان به مرز آمادگی لازم رسیده باشند.
وی یادآور شد: رحمانی یکی از خوب های رشته روئینگ کشورمان است که به همراه حمیرا برزگر رکورد دار رشته دو نفره سبک وزن ایران است.
سهراب بیگ یادآوری کرد: بانوی روئینگ کار کرمانشاهی تیم ملی مقام چهارم مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی و هفتم دانشجویان جهان را نیز در کارنامه دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار