باحضور فرمانده ناجا درایلام
با حضور فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، فرمانده انتظامی استان ایلام منصوب شد.
کد خبر: ۲۴۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ 16 June 2016

با حضور فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، فرمانده انتظامی استان ایلام منصوب شد.

به گزارش تابناک ایلام، در مراسمی با حضور سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سردار «نورعلی یاری» عنوان فرمانده جدید انتظامی استان ایلام معرفی شد.

پیش از این سردار «علی دولتی» به مدت چهار سال فرماندهی انتظامی استان ایلام را برعهده داشت.

دلجويي فرمانده ناجا از خانواده شهيد علي محمد سر آهنگ

فرمانده نيروي انتظامي کشور در سفر به استان ايلام با خانواده شهيد "علي محمد سرآهنگ" ديدار و از آن ها دلجويي کرد

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار "حسين اشتري " ساعاتي پيش از معرفي فرمانده جديد نيروي انتظامي استان ايلام با خانواده شهيد علي محمد سرآهنگ ديدار و گفتگو کرد.

وي در اين ديدار امنيت مثال زدني کشور را مرهون خون پاک شهيداني دانست که با جانفشاني خود باعث سربلندي و پيروزي انقلاب اسلامي در عرصه هاي مختلف مبارزه با استکبار شدند.

شهيد علي سرآهنگ در سال 58 در آغازين روزهاي حمله رژيم بعث عراق در اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

اقتدار و عزت نيروي انتظامي باعث تحسين مردم است

نماينده مردم استان ايلام در مجلس خبرگان رهبري گفت: اقتدار و عزت نيروي انتظامي باعث تحسين مردم است

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، آيت الله سيد محسن سعيدي گلپايگاني در آيين تکريم و معارفه فرمانده انتظامي استان ايلام، اظهار کرد: مقوله امنيت نعمت بزرگي است که بوسيله نيروي انتظامي و ساير نيروهاي مسلح تامين مي شود و همه بايد قدر آن را بدانيم و از اين بابت شکرگزار باشيم.

وي گفت: نيروي انتظامي با حفظ اقتدار و عزت براي ايجاد نظم و آرامش در کشور تلاش مي کند ولي بايد مردم نيز پليس را در اجراي وظايف محوله ياري کنند.

نماينده مردم استان ايلام در مجلس خبرگان رهبري تاکيد کرد: برخورد با مخلان نظم و امنيت، بر هم زنندگان نظم و آرامش عمومي و مجرمان از مهمترين وظايف پليس براي ايجاد امنيت در جامعه است.

وي با اشاره به اينکه پاسداري از ارزش هاي ديني و انقلابي بر عهده نيروي انتظامي است گفت: امروز اقتدار و عزت ناجا باعث تحسين مردم شده است .

آيت الله سعيدي گلپايگاني با تبريک انتصاب سردار ياري به عنوان فرمانده جديد انتظامي استان ايلام، از پليس خواست در حوزه حفظ عفاف و حجاب در جامعه تلاش بيشتري کند.

در اين آيين با تقدير از سردار "علي دولتي" فرمانده انتظامي سابق استان ايلام، سردار نورعلي ياري با حکم سردار فرمانده نيروي انتظامي کشور به عنوان فرمانده جديد انتظامي اين استان معرفي شد.

اين آيين عصر چهارشنبه با حضور فرمانده ناجا، استاندار ايلام، نماينده مردم استان ايلام در مجلس خبرگان رهبري، نماينده مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي، اعضاي شوراي تامين و شوراي اداري استان و پرسنل انتظامي در سالن کوثر فرماندهي انتظامي ايلام برگزار شد

برخورد با قاچاق شبکه اي و مافيايي کالا و ارز در راستاي تحقق شعار سال

فرمانده ناجا از برنامه هاي نيروي انتظامي براي تحقق اقتصاد مقاومتي خبر داد و گفت: برخورد جدي با شبکه هاي مافيايي قاچاق کالا و ارز يکي از مهمترين برنامه هاي نيروي انتظامي در سال جاري است

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار "حسين اشتري " در جمع خبرنگاران استان ايلام اظهار داشت: نيروي انتظامي براي تحقق فرمان مقام معظم رهبري جلساتي را برپا و با همت کارشناسان داخل و خارج از ناجا در راستاي تحقق اين فرمان تمام همت خود را بکار گرفته است.

وي بيان داشت: يکي از اقداماتي که در اولويت کاري پليس قرار دارد و در راستاي تحقق اين فرمان است برخورد و مقابله با قاچاق کالا و ارز در کشور مي باشد؛ همکاران ما در سراسر کشور خصوصا در شهرهاي مرزي و استان هايي که به مرز خشکي و دريا راه دارند برنامه هاي مختلفي را تدوين و تدارک ديده اند تا سد راه قاچاقچيان شوند.

سردار اشتري اضافه کرد: پليس در مرزهاي کشور آمادگي شناسايي، کشف و برخورد با کالاهاي قاچاق را داشته و برخورد با عوامل موثري را که در اين راستا فعاليت دارند در دستور کار قرار داده است.

اشتري تصريح کرد: شبکه‌ها و باندهاي مافيايي و اصلي قاچاق کالا و ارز از ديد پليس پنهان نمانده و با آنان برخورد جدي صورت خواهد پذيرفت. در اين رابطه طي چند ماه اخير توفيقاتي به دست آمده و اميدواريم با هماهنگي که بين نيروي انتظامي، دستگاه قضايي و مسئولان استان ها و استانداران به وجود آمده بتوانيم در اين راستا به توفيقات بيشتري برسيم.

فرمانده نيروي انتظامي گفت: يکي ديگر از اقدامات پليس ايجاد امنيت و برقراري امنيت پايدار در محيط کسب و کار است و در هر کجايي از کشور که نيازمند سرمايه‌گذاري باشد پليس آمادگي لازم را براي تامين امنيت محيط کار را دارد.

وي ادامه داد: خوشبختانه اکنون وضعيت امنيتي در کشور بسيار خوب بوده و اگر در نقاطي لازم است اهتمام بيشتري صورت پذيرد اين مهم در دستور کار پليس قرار دارد و در اين راستا تلاش مي‌شود.

سردار اشتري اضافه کرد: پليس با افتخار در خدمت سرمايه گذاران داخلي بوده تا با امنيت خاطر بتوانند به توليد و اشتغال در مناطق مختلف کشور بپردازند و در اين راستا توفيقاتي داشته باشند.

وي تصريح کرد: استان ايلام از استان هاي امن کشور است و طي سال هاي اخير جرايم مختلف در سطح استان کاهش يافته و در کنار اين مسئله شاهد افزايش کشفيات مواد مخدر در سطح استان بوده ايم.

گفتني است، فرمانده نيروي انتظامي کشور ظهر امروز به منظور شرکت در مراسم توديع و معارفه فرمانده جديد انتظامي استان ايلام به اين استان سفر کرده است.

ناجا در عرصه مقابله با قاچاق و مبارزه با مواد مخدر پيشتاز است

فرمانده نيروي انتظامي کشور با اشاره به اينکه امروز خدمات رساني نيروي انتظامي به مردم بي بديل است ، گفت: امروز ناجا در عرصه مقابله با قاچاق و مبارزه با مواد مخدر پيشتاز است .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس ، سردار "حسين اشتري" در مراسم تکريم و معارفه فرمانده انتظامي استان ايلام اظهار داشت : برگزاري مراسم هايي تحت عنوان توديع، تکريم و معارفه، باعث شکوفايي، ارتقاء و پيشرفت مأموريت ها مي شود.

وي ادامه داد: در نيروي انتظامي با جابجا شدن فرماندهان مأموريت ها تغيير نمي کند چرا که سياست ها و برنامه ها از قبل مشخص شده است .

فرمانده نيروي انتظامي گفت: هر فرمانده که کارش در مسئوليت فرماندهي به پايان مي رسد فرمانده جديد بايد ادامه دهنده همان مسيرقبلي با شتاب بيشتري باشد.

وي خاطر نشان کرد: نيروي انتظامي با توجه به تنوع، گستردگي و اثربخشي که در سراسر کشور دارد در ارتقاء نظم و آرامش وظيفه مهمي عهده دار است .

پيگيري جدي دغدغه هاي مقام معظم رهبري در حوزه آسيب هاي اجتماعي
سردار "اشتري " با اشاره به ديدار فرماندهان ناجا با مقام معظم رهبري بر پيگيري جدي دغدغه هاي مقام معظم رهبري در حوزه آسيب هاي اجتماعي و همت مضاعف در رفع آنها تأکيد کرد .

فرمانده ناجا تصريح کرد: وظيفه حفظ و ارتقاء نظم ، امنيت و آرامش برعهده نيروي انتظامي است .

وي با اشاره به فرمايش ديگر مقام معظم رهبري مبني بر اينکه سران قوا، مردم و مسئولان بايد به ناجا کمک کنند گفت: بحمدالله امروز خدمات رساني نيروي انتظامي به مردم، بي بديل است .

فرمانده نيروي انتظامي کشور ادامه داد: البته امنيت مثال زدني کشور مرهون هدايت هاي داعيانه مقام معظم رهبري ، حضور مردم در صحنه، اتحاد بين مردم و مسئولان و تلاش دستگاه هاي متولي امنيت و به برکت خون شهدا است .

پيشگامي و پيشتازي ناجا در مقابله با ورود کالاي قاچاق به کشور

وي در بخشي ديگر از سخنانش به موضوع اقدامات پليس در راستاي شعار سال مقام معظم رهبري پرداخت و گفت: امروز ناجا در عرصه مقابله با ورود قاچاق به کشور و مبارزه با مواد مخدر پيشتاز است .

سردار اشتري خاطر نشان کرد: ما در نيروي انتظامي شعار سال را تببين و وظايف رده ها را در دو حوزه داخل و خارج سازمان تقسيم بندي کرده ايم .

وي افزود: ابتدا بايستي در سازمان اقتصاد مقاومتي را با استفاده صحيح از امکانات و تجهيزات، رعايت کرده و اگر ظرفيت و تواني نيز داريم براي توليد استفاده نمائيم .

فرمانده انتظامي کشور گفت: در حوزه برون سازماني، مبارزه بي امان با قاچاق کالا و ارز را در راستاي اقتصاد مقاومتي در دستور کار داريم .

اين مقام ارشد انتظامي با تأکيد برايجاد امنيت سرمايه گذاري در هر نقطه از کشور توسط نيروي انتظامي گفت: امروز ناجا آمادگي تامين امنيت سرمايه گذاري درهرجاي کشور و با هر ظرفيتي را دارد.

سردار اشتري در ادامه با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در تقدير از نيروي انتظامي در ايجاد نظم و امنيت در مراسم هاي 22 بهمن و انتخابات رياست جمهوري، گفت: ناجا آماده برقراري امنيت در اقصي نقاط کشورمانند گذشته و با انگيزه و آمادگي بيشتر است.

فرمانده نيروي انتظامي کشور از مأموريت اربعين و حفاظت از مرزهاي استان به عنوان دو مأموريت اصلي در اين استان نام برد و گفت: اولويت اول نيروي انتظامي در سال جاري موضوع اربعين است.

لزوم تقويت مرزهاي استان براي ممانعت از هرگونه نفوذ

وي ادامه داد: حفاظت از مرزهاي استان موضوعي ديگر است که بايد در اولويت برنامه هاي مرزباني قرار گيرد و بايد به گونه اي عمل شود که نفوذي از طرف دشمن در مرزهاي کشور بوجود نيايد .

سردار اشتري با اشاره به اينکه مأموريت اربعين براي جمهوري اسلامي ايران يک افتخار است ، گفت: مرز مهران در بين سه مرز شلمچه ، چزابه و مهران پر ترددترين مرز کشور براي زائران عتبات عاليات است .

حفظ و ارتقاء امنيت، آرامش و نظم از وظايف مهم نيروي انتظامي

وي با تأکيد مجدد بر حفظ آمادگي نيروي انتظامي در استان براي مأموريت اربعين گفت: سربلندي در انجام اين مأموريت نيازمند برنامه ريزي دقيق است که بايستي از امروز انجام شود .

گفتني است، در اين مراسم از خدمات و تلاش هاي ارزنده سردار «علي دولتي» فرمانده سابق انتظامي استان ايلام تجليل و سردار «نورعلي ياري» به عنوان فرمانده جديد نيروي انتظامي در استان ايلام معرفي شد




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار