فرماندارچرداول به مناسبت24خرداد سالروز انتخاب دولت تدبیروامید مطرح کرد:
فرماندار چرداول گفت: هر رویکرد فکری و عملی که بر مبنای سه رکن عقلانیت، اعتدال و ارزش گرایی نباشد کارآمدی ندارد و تحقق و رسیدن به نتیجه مطلوب اینکه روش و حرکت در مدار این ارکان است.
کد خبر: ۲۴۵۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸ 13 June 2016
فرماندار چرداول گفت: هر رویکرد فکری و عملی که بر مبنای سه رکن عقلانیت، اعتدال و ارزش گرایی نباشد کارآمدی ندارد و تحقق و رسیدن به نتیجه مطلوب اینکه روش و حرکت در مدار این ارکان است.

به گزارش تابناک ایلام؛فرماندار چرداول در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن24 خرداد سالروز انتخاب دولت تدبیر وامید اظهار کرد: اعتدال یکی از مبانی اصلی دین مبین اسلام است و در قرآن و احادیث ائمه اطهار (ع) و بزرگان دین و سیاست بر آن تاکید شده است.
وی با بیان اینکه ملتی که اعتدال و میانه روی را انتخاب کرد هیچوقت در گرداب هلاکت نمی افتد، افزود: اندیشه های سیاسی امام (ره) در ابعاد دینی و سیاسی همواره با اهتمام و تاسی از مبانی دینی و اتخاذ روش عقلانیت و اعتدال از 2 قشر متحجرین مقدس مآب و روشنفکرانی که به اصول و مبانی اسلام کمتر اعتقاد داشتند، می نالیدند و این خود دلیلی بر اعتدال گرایی امام است.
کولانی تاکید کرد: در اندیشه های رهبر معظم انقلاب نیز اعتدال به همراه 2 رکن عقلانیت نقطه مقابل افراط وارزش گرایی و معنویت به عنوان 2 بال اصلی و جدایی ناپذیر اعتدال مطرح است.

وی گفت: ملت ما در این برهه حساس و انتخاب دولت تدبیر و امید تفسیر عملی اعتدال در سیاست را معنی کرد و سخن ریاست جمهور که گفتند ما راهی جز عقلانیت، تدبیر و اعتدال نداریم، محقق شد.
فرماندار چرداول با انتقاد از مظلوم بودن دولت یازدهم در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی، به عملکردهای بزرگ دولت در حوزه های مختلف اشاره کرد و یادآور شد: قبل از دولت یازدهم کشور در حوزه سیاسی در شرایط مطلوبی قرار نداشت، تحریم ها و قطعنامه های ظالمانه که ناشی از بی تدبیری مسئولان و دشمنی و کینه دشمنان بود و باعث منزوی شدن کشور در عرصه بین المللی و تاثیرگذاری آن در زمینه های سیاسی و اقتصادی شد.
وی اضافه کرد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و حمایت های بی دریغ رهبری معظم انقلاب و انتخاب یک رویه و مسیر منطقی و عقلانیت و دوری از هیاهو و احساسات دولت، توانست با عزتمندی، حفظ منافع ملی و اصول و احترام دنیا را به پای میز گفت وگو و مذاکره بکشاند و تیم هسته ای در اوج اقتدار و نترسیدن از ارعاب دشمنان توافق بزرگی را به سرانجام رساند و باعث باز شدن فضای سیاسی و اقتصادی کشور گردید.
کولانی انکار نتایج عظیم برجام از طرف هر شخص و جناحی را بی انصافی بزرگ دانست و گفت: نتیجه برجام امروز در کشور بلکه در استان ایلام با درایت استاندار و مدیران دولت قابل لمس و مشاهده است و حضور سرمایه گذاران در استان باعث تحولات عظیمی در کل استان خواهد شد و قطعا فضای باز سیاسی و اقتصادی زمینه ای برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
فرماندار چرداول یکی دیگر از خدمات ارزشمند دولت در بعد داخلی را آرامش در فضای سیاسی دانست و گفت: فرهنگ غلط بی احترامی از جامعه رخ بر بسته و احترام به جایگاه اصلی خود بازگشته و نقدها نیز همراه با رعایت احترام و حفظ حریم، شرم و حیا است.
وی رونق و رشد اقتصادی را در دولت یازدهم بزرگترین عملکرد دانست و تاکید کرد: در ابتدای آغاز بکار دولت کارشناسان خبره اقتصادی نرخ رشد در کشور را با وجود فروش و قیمت بالای نفت منفی 6 اعلام کردند ولی با درایت دولت برغم کاهش قیمت نفت، این نرخ رشد به مثبت سه رسیده است.
فرماندار چرداول به خدمات چشمگیر دولت در این شهرستان اشاره کرد و گفت: چند طرح بزرگ صنعتی، تولیدی، اقتصادی و کشاورزی و تحقق یکی از آرزوها و خواسته های مردم (سد چناره و به مناقصه رفتن این پروژه بزرگ) احیا و آغاز بکار برخی صنایع تولیدی از جمله خدمات دولت یازدهم در این منطقه است.
کولانی با توجه به درخواست ها و رغبت سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این شهرستان افزود: بخشداران را ملزم کرده ایم تمام تلاش خود را برای فراهم شدن زمینه سرمایه گذاری بکار گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار