مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه:
مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز جهت تشریح برنامه های ضیافت الهی و نشاط معنوی در ماه مبارک رمضان نشست خبری بارسانه هاو خبرنگاران داشت.
کد خبر: ۲۴۲۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹ 07 June 2016
 






حجت الاسلام حسینی اراکی  در نشست خبری که پیش از ظهر امروز با خبرنگاران داشت ضمن تشریح برنامه های طرح ضیافت الهی و نشاط معنوی اظهار داشت:امسال طرح ویژه برای مراسم حضرت خدیجه و بیان خدمات ایشان و تشریح و  توضیح آنها توسط سخران ها داریم.
وی ادامه داد :عزم سازمان بر اعزام قاریان مصری است که ضمن ادای احترام به آنها قاریان استانی هم در کنار قاریان مصری حضور دارند همچنین برگزاری ویژه جشن ولادت امام حسن مجتبی در نیمه رمضان ،برگزاری مراسم شب های قدر شب و روز شهادت و شام غریبان امیر المومنین  علی (ع)از دیگر برنامه های اوقاف می باشد. 
 مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود:برپایی ایستگاههای مشاوره وقف و همه با هم باشیم برای ترویج موقوفات و ترویج وقف برای توسعه فرهنگ قرآن کریم و 30هزار اطعام با مشارکت متولیان دربین نیازمندان از برنامه های مادر ماه مبارک رمضان است . 
حجت الاسلام حسینی اراکی در پایان جلسه در خصوص مسئله حج گفت : شرمندگی بر دولت سعودی ماند که استطاعت مسیر را بر داشته اندادعای اعزام زائر از طریق کشور ثالث را داشته اند که غیر ممکن است  در مورد کشته شدگان بی تدبیری از سوی مسئولان حج صورت گرفت وباعث از دست رفتن جان زائران شدند  که حتی حاضر به عذر خواهی هم نشدند.    
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار