همایش پیاده روی خانوادگی از شهر مهران تا مزار شهدای گمنام به مناسبت هفته بزرگداشت شهید در این شهرستان مرزی برگزار شد.
کد خبر: ۱۹۷۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴ 12 March 2016

همایش پیاده روی خانوادگی از شهر مهران تا مزار شهدای گمنام به مناسبت هفته بزرگداشت شهید در این شهرستان مرزی برگزار شد.

به گزارش تابناک ایلام؛شرکت کنندگان در این همایش فرهنگی و ورزشی مسیر یک کیلومتری از اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مهران تا مزار سه شهید گمنام این شهرستان را پیاده طی کردند.
در پایان شرکت کنندگان با نثار فاتحه به ارواح طیبه شهدا در محل گلزار شهدا یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.
عکس های نصب شده شهدا در مسیر پیاده روی یاد و خاطره آن قهرمانان همیشه پیروز نظام اسلامی را در اذهان شرکت کنندگان تداعی می کرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مهران در این همایش گفت: قدم برداشتن در راه شهدا خالص ترین و بی ریاترین حرکت در زندگی است.
محمد خضری افزود: شهدا آسایش و آبادانی را به کشور پر افتخارمان هدیه دادند و هرکس در راستای اعتلای فرهنگ شهادت قدمی بردارد، نزد باری تعالی جایگاه و منزلت ویژه ای دارد.
وی تصریح کرد: باید تلاش کرد تا فرهنگ ایثار و شهادت را در بین جوانان گسترش داد زیرا که آنان درس رشادت ایثار به ما آموختند.
این همایش فرهنگی ورزشی در جوار مزار سه شهید گمنام شهرستان مهران با اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی به 22 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه بمناسبت 22 اسفند سالروز بزرگداشت شهدا خاتمه یافت.
شهرستان مهران در 85 کیلومتری جنوب غرب مرکز استان ایلام واقع شده و در دوران دفاع مقدس تنها برای آزاد سازی مهران شش هزار شهید تقدیم شده است./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار