معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام بر لزوم همکاری دستگاه های اجرایی این استان در برپایی مراسم روز شهید تاکید کرد.
کد خبر: ۱۹۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶ 07 March 2016

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام بر لزوم همکاری دستگاه های اجرایی این استان در برپایی مراسم روز شهید تاکید کرد.

به گزارش تابناک ایلام؛حسین کلانتری در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس و حفاظت و صیانت از مرزهای جمهوری اسلامی در غرب کشور بر هیچ کس پوشیده نیست.
وی ادامه داد: مردم استان ایلام شهدای بسیاری را تقدیم آرمان های جمهوری اسلامی ایران کردند و حفظ یاد و نام شهدا وظیفه ای همگانی است و باید در این راستا اقداماتی صورت پذیرد.
کلانتری اضافه کرد: با استماع گزارش عملکرد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و مسئولان این حوزه برنامه های مناسبی به مناسبت این ایام و بزرگداشت روز شهید تدوین شده است.
وی تاکید کرد: بطور قطع با اجرای این ویژه برنامه ها زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی فراهم شده که لازم است از دست اندرکاران این مجموعه خدوم در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تقدیر شود.
معاون استاندار ایلام از مسئولان امر در این دستگاه اجرایی خواست در اجرای باشکوه برنامه های روز شهید از تمام ظرفیت و توان خود استفاده کنند.
وی یادآور شد: دولت تدبیر و امید تمام توان و ظرفیت خود را به کار گرفته که شان و منزلت خانواده معظم شهیدان و ایثارگران را حفظ کرده و مشکلات آنان را در حوزه های مختلف برطرف سازد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این نشست خواستار همکاری و هماهنگی دستگاه ها و ادارات مختلف برای برگزاری ویژه برنامه های روز شهید در استان ایلام شد.
سلیمان رستمیان افزود: این دستگاه اجرایی با تمام توان و ظرفیت خود برنامه های متنوع فرهنگی در این راستا تدوین و طراحی کرده که در آن ایام در استان ایلام اجرایی خواهد کرد.
15 تا 22 اسفند به عنوان هفته بزرگداشت مقام شهدا نامگذاری شده است.
استان ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از دو هزار و 800 شهید، 11 هزار جانباز و 332 آزاده تقدیم اسلام کرده است./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار