فرماندار سیروان گفت: میزان مشارکت مردم سیروان بیش از 92درصد بوده است که این میزان مشارکت درکشورهم کم نظیر است.
کد خبر: ۱۸۸۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹ 27 February 2016

فرماندار سیروان گفت: میزان مشارکت مردم سیروان بیش از 92درصد بوده است که این میزان مشارکت درکشورهم کم نظیر است.

به گزارش تابناک ایلام؛مراد یگانه اظهار کرد: از جمعیت 11هزار نفری واجد شرایط این شهرستان ، 10هزار نفر در پای صندوق های رای حضور یافتند.
یگانه تاکید کرد: با مشارکت بالای مردم در انتخابات هفت اسفند بزرگترین حماسه سیاسی در کشور خلق شد ومردم این شهرستان با حضور چشمگیر خود در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بار دیگر بهار سیاسی و همدلی را رقم زدند.
فرماندار سیروان با قدردانی از حضور حماسی مردم و همراهی آنان در این صحنه سیاسی گفت: این دوره از انتخابات در کمال آرامش و نظم و امنیت مثال زدنی برگزار شد و هیچگونه مشکلی در روند اجرای انتخابات پیش نیامد.
شهرستان18هزار نفری سیروان به مرکزیت شهر لومار در 65کیلومتری ایلام قرار دارد.

*** قدردانی فرماندار ملکشاهی از حضور مردم این شهرستان در انتخابات هفتم اسفند
فرماندار ملکشاهی گفت: حضور و مشارکت گسترده مردم این شهرستان در انتخابات هفتم اسفند نشان از فهم و شعور سیاسی و اجتماعی کم نظیر آنان دارد.
حسینعلی موسوی اظهار کرد: انتخابات دو مجلس شورای خبرگان رهبری و شورای اسلامی با حضور گسترده و آگاهانه مردم فهیم و همیشه در صحنه ملکشاهی با شور و نشاط خاص و وصف ناپذیری برگزار شد.
وی با بیان اینکه انتخابات هفتم اسفند در این شهرستان در فضایی سرشار از همدلی، آرامش، امنیت و مشارکت مردم به بهترین شکل ممکن برگزار شد، این حضور گسترده مردم را پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی و تقویت دولت تدبیر و امید دانست./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار