دبیر ستاد انتخابات استان ایلام از مشخص شدن زمان پخش تبلیغات رادیو و تلویزیونی نامزدهای مجلس خبرگان رهبری این استان در شبکه سیمای استانی خبر داد.
کد خبر: ۱۸۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳ 15 February 2016
دبیر ستاد انتخابات استان ایلام از مشخص شدن زمان پخش تبلیغات رادیو و تلویزیونی نامزدهای مجلس خبرگان رهبری این استان در شبکه سیمای استانی خبر داد.
به گزارش تابناک ایلام،عبادالله باقری بااعلام این خبرگفت: هر یک از 2 نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری این استان فرصت دارند دیدگاه ها و برنامه های خود را از طریق شبکه استانی به مدت 20 دقیقه به اطلاع مردم برسانند.
وی اظهار کرد: با توجه به تایید صلاحیت 2 نفر در این استان برای شرکت در رقابت پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از سوی شورای نگهبان قانون اساسی، برنامه های تلویزیونی این افراد ضبط شده و در تاریخ های تعیین شده از سیمای استانی ایلام پخش خواهد شد.
باقری افزود: نخستین برنامه تلویزیونی حجت الاسلام سید محسن سعیدی گلپایگانی روز سه شنبه 27 بهمن ساعت 19 از شبکه استانی سیمای ایلام پخش می شود ضمن اینکه تکرار این برنامه نیز در دو نوبت در روزهای یکشنبه دوم و سه شنبه چهارم اسفند ساعت 19 پخش خواهد شد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام اضافه کرد: تاریخ پخش برنامه تبلیغاتی حجت الاسلام مهدی خطیبی دیگر نامزد این استان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از سیمای استانی چهارشنبه 28 بهمن ساعت 19 است.
باقری گفت: پخش مجدد برنامه تبلیغات تلویزیونی حجت الاسلام خطیبی نیز در دو نوبت روزهای دوشنبه سوم و چهارشنبه پنجم اسفند ساعت 19 خواهد بود.
14 نفر در استان ایلام به عنوان نامزد پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری نام نویسی کردند که پس از بررسی های انجام شده توسط شورای نگهبان صلاحیت 2 نفر تایید شد.
حجت الاسلام سید محسن سعیدی گلپایگانی که به عنوان نامزد مورد حمایت جریان اصولگرا و جامعه روحانیت مبارز فعالیت های تبلیغی خود را با سفر به شهرستان های استان آغاز کرده و تاکنون با سفر به شهرستان های ملکشاهی و مهران، دیدارهایی با مردم این مناطق داشته و مواضع و دیدگاه های خود را بیان کرده است ولی حجت الاسلام مهدی خطیبی تاکنون در استان ایلام فعالیت تبلیغی نداشته است.
فعالیت های تبلیغاتی نامزدهای مجلس خبرگان رهبری از 22 بهمن آغاز شده و بر اساس قانون 2 هفته به طول می انجامد.
پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری همزمان با دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند بطور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
استان ایلام با گستره 20 هزار کیلومتر مربعی و 590 هزار نفر جمعیت دارای سه کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی (دو نفر در حوزه انتخابیه ایلام و یک نفر در حوزه انتخابیه دهلران) و یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار