معاون فرهنگی اجتماعی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم استان به مناسبت دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۷۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸ 01 February 2016
به گزارش ایل بانو؛حسین بهروزی در نشست خبری با خبرنگاران با موضوع دهه فجر ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در فضای دو قطبی شرق و غرب انفجار نوری بود که راهی به سوی بشریت گشود.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: ملت بزرگ ایران عزت، افتخار و امید را به مسلمانان عالم بخشید و این افتخار برگرفته از عزت حسینی است.
وی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: " تداوم اقتدار و عزت اسلامی در پرتو ولایت" شعار محوری این ایام مبارک است.
اجرای 60برنامه در 160پایگاه مقاومت بمناسب فرا رسیدن دهه فجر
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد به اهم برنامه اجرایی در این دهه پرفروغ اشاره کرد و گفت: همزمان با فرارسیدن طلیعه سی و هفتمین پیروزی انقلاب اسلامی، 60برنامه شاخص در 160پایگاه، حوزه مقاومت، نواحی و اقشار مختلف بسیج برگزار خواهد شد.
همایش سراسری طوایف و ایلات استان در دهه فجر
بهروزی یکی از مهمترین برنامه های اجرایی در این دهه را همایش سراسری طوایف و ایلات استان دانست و افزود: همزمان با برگزاری جشن های این دهه پرفروغ از فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر استان نیز تجلیل خواهد شد.
وی دیدار و سرکشی از خانواده های شهداء و ایثارگران را از دیگر برنامه های شاخص این دهه دانست و افزود: جشنواره های بومی ومحلی، ویزیت رایگان بیماران، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، ایستگاه سلامت، اجرای سینمای انقلاب ،برگزاری کارگاه آموزشی فقه بازار اسلامی از دیگر برنامه های مطرح در این هفته است.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه فتح استان به اهمیت کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه اشاره کرد و گفت: کرسی آزاد اندیشی امروز یک نیاز در مراکز علمی است که همزمان با این دهه ، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، برگزاری دعای ندبه و کمیل افتتاح پروژه های عمرانی بسیج سازندگی و معاونت مهندسی سپاه فتح، نیز برگزار می شود.
افتتاح اولین سینمای اختصاصی بسیج در دهه فجر
بهروزی از افتتاح سینمای ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد در این دهه اشاره کرد و گفت: با تمهیدات صورت گرفته از سوی فرماندهی محترم سپاه فتح و فرمانده ناحیه بویراحمد اولین سینمای اختصاصی ناحیه بسیج بویراحمد در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.
برپایی پنج چادر سلامت در پنج نقطه استان
وی برپایی چادرهای سلامت را از دیگر برنامه مهم و اجرایی در این دهه مبارک دانست و گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه فجر ،چادر های سلامت در پنج نقطه شاخص استان که شامل سرآبتاوه یاسوج، گلزار شهدای دهدشت،منطقه سادات گچساران، پشت کوه جلیل ،سرفاریاب و چرام خواهد بود، با همکاری بسیج جامعه پزشکی برپا می شوند.
برگزاری یادوره شهدای ده برآفتاب با حضور سردار فضلی و صادق آهنگران
معاون فرهنگی سپاه فتح به اهمیت برگزاری یادواره شهداء در جامعه و نشان دادن عزت و غرور رزمندگان نسل اولی به نسل کنونی اشاره کرد وگفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند برگزاری یادواره شهداء کمتر از خود شهادت نیست که در این زمینه، یادواره شهدای ده برآفتاب یاسوج با حضور سردار فضلی جانشین فرمانده بسیج در امر راهیان نور و حاج صادق آهنگران مداح برجسته کشوری در حسینیه این روستا در 20 بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
بهروزی شب شعر و خاطره گویی انقلاب را یکی دیگر از برنامه های شاخص این دهه دانست و افزود: سیزده بهمن ماه سالجاری شب خاطره گویی انقلاب با حضور چهره های شاخص در گنجینه دفاع مقدس یاسوج برگزار خواهد شد.
وی به دیگر برنامه های مهم دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت:رژه خودرویی وموتوری،برگزاری نشست های بصیرتی،غبارروبی گلزار شهداء، همایش عشایر در پیشگیری از نزاع های دسته جمعی، خاطره گویی انقلاب از سوی بسیج هنرمندان از دیگر برنامه شاخص این هفته خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار