فرماندار آبدانان گفت:
مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفند امسال در این شهرستان فراهم شده است.
کد خبر: ۱۶۰۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷ 09 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، فرماندار آبدانان گفت: مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفند امسال در این شهرستان فراهم شده است.
فارس به نقل از ایرنا گزارش داد: مجید عسگری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هیات های اجرایی و نظارت در مرکز این شهرستان و بخش های سرابباغ، مرکزی و مورموری با حضور معتمدین محلی تشکیل شده و فرآیندهای قانونی انتخابات برابر جدول زمانبندی پیش می رود.
وی وحدت و تعامل سازنده و موثر بین هیات های اجرایی و نظارت را یکی از مزیت های مهم این دوره از انتخابات بر شمرد و افزود: برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان 68 شعبه ثابت و سیار اخذ رای پیش بینی شده است.
عسگری تاکید کرد: تدابیر لازم برای مکان های استقرار شعب، ملزومات سخت افزاری و نرم افزاری، خودروهای مورد نیاز و نیروی انسانی شعب اخذ رای با همکاری مردم و دستگاه های اجرایی در نظر گرفته شده است.
فرماندار آبدانان مراعات دقیق قانون و پاسداری از آرای مردم را وظیفه مجریان و ناظران انتخابات دانست و یادآور شد: به منظور اجرای دقیق و سالم انتخابات بانشاط و مشارکت بالا، با هماهنگی دستگاه قضایی، با هرگونه تخلف و دخالت در امر انتخابات بشدت برخورد می شود.
وی انتخابات را نماد مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی دانست و اضافه کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای، امنیت و آرامش ملی را تضمین و روند توسعه متوازن در کشور را نیز تسهیل می کند.
شهرستان آبدانان در 170 کیلومتری جنوب ایلام به همراه شهرستان های دهلران، دره شهر و بدره یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد./پ
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار