رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از بهره مندي 2 هزار و 285 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان از خدمات بیمه اجتماعی در شش ماهه اول سال جاری خبر داد
کد خبر: ۱۲۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰ 04 November 2015
رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از بهره مندي 2 هزار و 285 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان از خدمات بیمه اجتماعی در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ، مصیب حیدری گفت: کمیته امداد با پرداخت سرانه بیمه تامین اجتماعی مددجویان گام عظیمی در جهت تامین آتیه زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال برداشته است.پرداخت سرانه تامین اجتماعی به مددجویان
وی به بیان اهمیت بهره‌مندی خانواده‌ها از خدمات بیمه تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف ایجاد رفاه اجتماعی در بین جامعه هدف، تلاش درخصوص توانمندسازی مددجویان، حفظ شأن و ارتقاء عزت و اعتماد به نفس و کرامات انسانی و حفظ منزلت اجتماعی آنان است و کمیته امداد در همه عرصه‌های خدمت‌رسانی خود این موضوع را مورد توجه داشته و تاکنون اقدامات درخور و شایسته‌ای در این زمینه انجام شده است.
حیدری با بیان اینکه یکی از عمده اقدامات کمیته امداد در حمایت از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد معرفی آن‌ها به بیمه تامین اجتماعی است، اضافه كرد: طي شش ماهه سال جاري دو هزار و 285 خانوار مددجوی تحت حمایت از خدمات تامين اجتماعي بهره مند شده اند.
وی با اشاره به اینکه در این زمینه 12 میلیارد و 586 میلیون ریال هزینه شده، تصريح كرد: پایداری طرح های اشتغال زایی یکی از مزایای طرح بیمه اجتماعی می باشد و با اجرای طرح بیمه اجتماعی مددجویان از دفترچه درمانی برای خود و اعضاء خانواده، خدمات دوران بازنشستگی، فوت و از کار افتادگی و سایر خدمات این بیمه بهره‌مند می‌شوند.
حیدری همچنین از پرداخت هفت میلیارد و 200 میلیون ریال بابت سبدغذایی به کودکان زیر شش سال در شش ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: در این راستا سبدهای غذایی بین خانواده های دو هزار کودک زیر شش سال توزیع شده است.
رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد استان با بیان اینکه سرانه هر کودک ماهانه 600 هزار ریال است، تصریح کرد: کودکان زیر شش سال دچار سوء تغذیه توسط مرکز بهداشت شناسایی و جهت توزیع سبدغذایی به کمیته امداد معرفی می شوند.
وی افزود: حفظ سلامت مددجویان و نیازمندان از اهداف اصلی کمیته امداد است و امدادگران این نهاد در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار