استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه اهمیت مرحله دوم انتخابات در استان کمتر از مرحله اول نیست، گفت: در این مرحله مردم با حضور خود می توانند در تعیین سرنوشت کشور نقش تاثیرگذاری داشته و کاندید اصلح را راهی مجلس شورای اسلامی کنند.
کد خبر: ۱۱۶۶۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸ 11 May 2024

تابناک خوزستان: علی اکبر حسینی محراب اظهارکرد: از مردم حوزه انتخابیه آبادان و همچنین حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر دعوت می‌کنیم با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای، افراد مورد نظرخود را انتخاب کنند.

استاندار خوزستان همچنین با بیان اینکه ۳۰۹ شعبه برای اخذ رای در این ۲ حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۱۴۸ شعبه در آبادان، ۱۱۱ شعبه در رامهرمز و ۵۰ شعبه در رامشیر است.

حسینی محراب انتخابات در حوزه انتخابیه آبادان همچون دور اول تمام الکترونیکی عنوان کرد و افزود: با فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات، شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه آبادان و همچنین حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر با آمادگی کامل از صبح امروز در حال اخذ آرای مردم هستند.

به گفته وی، بروز رسانی سیستم ها، آموزش نیروها، توزیع تعرفه‌ها و اقلام لازم رای گیری از جمله این اقدامات است.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: علاوه بر عوامل اجرایی در ۲ حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر از سایر مناطق استان برای کمک به برگزاری انتخابات در این حوزه ها حضور دارند.

حسینی محراب با اشاره به تعیین نمایندگان ویژه‌ای برای نظارت بر روند برگزاری انتخابات گفت: تلاش شده تا انتخابات در فضایی سالم و رقابتی برگزار شود که این امر باعث انتخاب افراد اصلح خواهد شد.

بر اساس این گزارش، ۳۰۹ شعبه برای اخذ رأی در این دو حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۱۴۸ شعبه در آبادان، ۱۱۱ شعبه در رامهرمز و ۵۰ شعبه در رامشیر فعالیت دارند.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی از مجموع ۱۸ نماینده مردم خوزستان، ۱۵ نفر انتخاب و به بهارستان راه یافتند.

انتخابات در حوزه انتخابیه آبادان همچون دور اول تمام الکترونیکی است. در دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی افرادی که در مرحله اول در همان حوزه انتخابیه رأی دادند می‌توانند رأی بدهند. متولدان ۲۱ اردیبهشت سال ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار