رئیس بسیج اساتید کرمانشاه:
رئیس بسیج اساتید کرمانشاه با بیان اینکه وجدان جهانیان در مقابل جنایات رژیم منحوس اسرائیل بیدار شده، گفت: اکنون زمان آن است که مردم دنیا و مجامع جهانی به پا خیزند و در مقابل این روال و شیوه‌ای که این رژیم منحوس در دنیا در پیش گرفته، بایستند.
کد خبر: ۱۱۶۱۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶ 03 April 2024
اسرائیل دنیا را در مسیر خطرناکی قرار داده است/ مردم دنیا باید در مقابل این وحشیگری به پاخیزند

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، دکتر نامدار یوسف‌وند با اشاره به اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن تعدادی از سرداران ایرانی در خاک سوریه، اظهار کرد: رژیم غاصب، اشغالگر و خونریز صهیونیست جنایات متعددی در طول ۷۵ سال گذشته مرتکب شده، اما در چندماه گذشته معجونی از جنایات مختلف را در غزه و سایر کشورهای اطراف خود رقم زده که تحمل این جنایات دردآور و چند وجهی برای بشریت ننگ است.

وی افزود: یکی از عجیب ترین این جنایات، در روز ۱۳ فروردین با شهادت تعدادی از سراداران ایرانی در خاک سوریه رخ داد، چرا که اولا این حمله به یک کشور ثالث که در حال جنگ با اسرائیل نیست صورت گرفت و عملا رژیم صهیونیستی به خاک سوریه تجاوز کرد، دوم اینکه آنها به خود جرات دادند که به یک مقر دیپلماتیک حمله کنند و این به معنای عبور از همه تعهدات و کنوانسیون‌های بین‌المللی به ویژه کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ وین است و یک آنارشیسم و جنایت جنگی روشن و بدون اغماض به شمار می رود.

رئیس بسیج اساتید کرمانشاه تصریح کرد: رژیم منحوس و سفاک صهیونیستی نه تنها قوانین بین المللی را رعایت نمی کند و خود را بالاتر از آن می داند، بلکه با رفتارهایی که از خود نشان می دهد، قوانین جنگل را هم زیر پا گذاشته است. آنها روی هر جنایتکاری در تاریخ و چهره هر درنده ای در جنگل را سفید کرده اند. در این میان باید از سازمان های بین المللی که در قبال این جنایت و تجاوز خاص به موازین و حقوق بین المللی سکوت پیشه کرده اند، تعجب کرد. 

یوسف وند خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی با این اقدام نشان داد که به جنون و دیوانگی رسیده و رژیم آمریکا هم او را در این مسیر خطرناک حمایت و شارژ می کند، به گونه ای که طی روزهای گذشته میلیاردها دلار کمک های مختلف شامل هواپیماهای جنگی و هزاران بمب ویرانگر را به این رژیم کودک کش اهدا کرده و بهتر بگوییم به خاطر ارتکاب جنایات جنگی به او جایزه داده است. 

وی با بیان اینکه در ماه های گذشته و به دنبال جنایات اسرائیل غاصب در غزه وجدانیان جهانیان بیدار شده، عنوان کرد: اکنون زمان آن است که مردم دنیا و مجامع جهانی به پا خیزند و در مقابل این روال و شیوه ای که این رژیم منحوس در دنیا در پیش گرفته بایستند و جنایتکاران «محور شر بین المللی» را پشیمان کنند. رفتار ننگین و شرم آور رژیم صهیونیستی و حامیانش جهان و ارزش‌های انسانی را در مسیر سقوط قرار داده، لذا ادامه حیات این رژیم جنایتکار به نفع بشریت نیست. 

رئیس بسیج اساتید کرمانشاه به نقش آمریکایی ها در این جنایات اشاره کرد و گفت: شریک اصلی نسل کشی و جنایات جنگی صهیونیست ها، آمریکا است. آنها با کمک چند کشور دیگر اروپایی یک جنگ جهانی فجیع  را علیه یک نقطه کوچک در جهان اسلام به بدترین شکل ممکن تحمیل کرده اند و آن را به قبرستان کودکان و زنان تبدیل کرده اند. آمریکا طی ۴ ماه سه بار قطعنامه آتش بس تجاوز به غزه را  بی شرمانه وتو کرد و عملا بر خلاف رای اکثریت دنیا عمل و دموکراسی جهانی را بی اعتبار کرد.

یوسف وند ادامه داد: آمریکا آخرین بار که به علت فشار افکار عمومی مردم کشورش نتوانست قطعنامه آتش بس را در شورای امنیت وتو کند و به آن رای ممتنع داد، با موضع گیری عجیب و بی شرمانه، قطعنامه را به دروغ غیرالزام آور خواند و از آن طرف میلیاردها دلار به رژیم صهیونیستی کمک های جدید هدیه کرد تا مشوق و مجوز بیشتری برای خلق جنایت توسط صهیونیستها باشد.

وی افزود: همین آمریکای جنایتکار که خود شریک اصلی جنایات جنگی رژیم صهیونیستی است بر اثر فشار افکار عمومی مردم آمریکا گاهی ژست منافقانه بشردوستانه می گیرد و برای اینکه این ریاکاری او در منظر جهانیان دیده شود از طریق هواپیما برای مردمی که توسط خود آنها در فرآیند نسل کشی با ابزار جنگ و گرسنگی قرار گرفته اند بسته های غذایی معدودی ارسال می کند که سقوط همین بسته ها منجر به شهادت تعدادی از افراد گرسنه از جمله چند کودک شده است که البته در نوع خود یک جنایت جنگی جدید است. در یک جمله می توان گفت که حامی و شریک اصلی جنایات رژیم کودک کش اسرائیل همین آمریکا است. 

وی ادامه داد: بیمارستانهایی که باید محلی برای درمان بیماران باشند، در غزه به محلی برای شکنجه، کشتار و جنایت و تجاوز علیه زنان، کودکان و مردم غزه تبدیل شده اند. امدادرسانانی که باید در مصونیت باشند و در امر خیر کمک رسانی به غیر نظامیان تشویق شوند سیبل نظامیان بی رحم رژیم صهیونیستی می شوند. خبرنگارانی که حقایق و خبرهای صحنه جنگ را مخابره می کنند ناجوانمردانه هدف قرار می گیرند و بیش از ۱۴۰ نفر از آنها به شهادت می رسند. تجمعات مردم گرسنه و تشنه در محل توزیع کمک های بشردوستانه با بمب و موشک پذیرایی می شوند و ... .

یوسف وند، اقدامات رژیم اشغالگر اسرائیل را ضد وجدان های بشری، علیه قوانین بین المللی و بر علیه اخلاق انسانی دانست و گفت: همه انسان ها باید بر علیه این غده سرطانی به پا خیزند و آن را از ریشه نابود کنند. اولویت این خیزش باید جهان اسلام باشد. مردم باید سران کشورهای خود را مجاب و یا مجبور کنند که ننگ رابطه با رژیم صهیونیستی را به گور نبرند.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر اسرائیل امروز به یک مقر دیپلماتیک در کشوری که درگیر جنگ با او نیست حمله می کند، حاکی از این است که به نهایت ضعف و ناتوانی خود رسیده، چراکه علیرغم حمایت همه دول استکباری از او هنوز نتوانسته یک گروه نظامی کوچک را در فلسطین شکست دهد و در این زمینه  به استیصال رسیده و این استیصال و شکست ۱۵ مهر( ۷ اکتبر) او را به مرحله جنون و دیوانگی وارد کرده است، لذا با کمال دیوانگی به هر جنایتی که تصورش را بکنید دست می زند تا از سایه این شکست های مفتضحانه خلاص شود. 

رئیس بسیج اساتید کرمانشاه عنوان کرد: اگر هرکشور دیگری در دنیا یکی از این جنایات اسرائیل را مرتکب شده بود، مجامع جهانی تاکنون سران آن کشور را به عنوان جنایتکار جنگی  معرفی و با آن کشور مقابله می کردند، اما چون استکبار جهانی از این رژیم منحوس حمایت می کند، برای همین بدون اینکه کسی مانع جدی او باشد، این جنایتکار به اقدامات و جنایات خود ادامه می دهد. 

وی خاطرنشان کرد: امروز زمان آن است که نهادهای بین المللی واکنش عمیق و بازدارنده ای را انجام دهند و اگر بخواهند بی تفاوت باشند و پیگیر مصوبات حداقلی خود نباشند، جهان به سمت بی نظمی و از هم پاشیدگی پیش خواهد رفت، زیرا رژیم سفاک صهیونیستی با این جنایات ترکیبی جهان را در مسیر بی نظمی، بی قانونی و وضعیت شکننده و خطرناکی قرار داده است. 

یوسفوند در ادامه با بیان اینکه امام راحل و مقام معظم رهبری بارها درمورد خطرات این غده سرطانی و لزوم آزادسازی قدس اشغالی تاکید کرده اند، عنوان کرد: یکی از اهداف عالی که امام(ره) و مقام معظم رهبری در بیانات خود همواره به آن پرداخته اند، مسئله آزادسازی قدس است، موضوعی که اکنون بیش از هر زمان دیگری احساس می شود. 

وی به در پیش بودن روز جهانی قدس هم اشاره کرد و گفت: در روز قدس همه مردم مسلمان و تمام آزادگان  جهان باید به میدان بیایند و طوفانی را برای آزادی قدس به پا کنند تا به فضل الهی با آزادی قدس پرونده نسل کشی، خونخواری و جنایات اسرائیل غاصب برای همیشه بسته شود، زیرا ادامه این رژیم منحوس به نفع حیات بشری نیست. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار