فرماندار کرمانشاه گفت: تعداد داوطلبان انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کرمانشاه در این دوره افزایش بیش از دو برابری داشته است.
کد خبر: ۱۱۵۵۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸ 21 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا محمدرضا آمویی در نشست با جمعی از دانشجویان دانشگاه رازی که به همت جامعه اسلامی دانشجویان این دانشگاه برگزار شد، با بیان اینکه دشمنان به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات یازدهم اسفند هستند، عنوان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب بحران سازی متمادی در دستور کار دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته و طی این مدت از ترور مسئولین نظام و دانشمندان کشورمان گرفته تا جنگ تحمیلی، تحریم های اقتصادی و... را شاهد بوده ایم.

به گزارش ایسنا، آمویی در این نشست که روز گذشته(اول اسفند) برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای امسال هم دشمنان ما دو موضوع را در دستورکار قرار داده اند. دو موضوعی که همیشه جزو نقاط قوت ما بوده و با افتخار در خصوص آن صحبت کرده ایم.

وی «امنیت» را یکی از این موضوعات عنوان کرد و گفت: دشمنان ضربه زدن به امنیت ما را در دستورکار قرار داده‌اند تا اینگونه القاء کنند امنیتی که ما به آن افتخار می کنیم، شکننده است. حوادثی مانند حادثه تروریستی مزار شهدای کرمان را هم در همین راستا طرح ریزی و اجرا کردند.

فرماندار کرمانشاه «حضور مردم» را دومین موضوعی دانست که دشمنان در پی کمرنگ کردن آن هستند و افزود: حضور مردم در صحنه های مختلف اعلام حمایت از نظام از نقاط قوت ما محسوب می شود و دشمنان به طرق مختلف در پی کمرنگ کردن این حضور هستند. عرصه انتخابات هم از عرصه های مهم نمایش حضور مردم است، لذا دشمنان تلاش خواهند کرد به هر شکلی که شده میزان مشارکت مردم را در این عرصه کاهش دهند.

آمویی با بیان اینکه همه وظیفه داریم در جهت افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنیم، گفت: دانشجویان فعال در گروه های جهادی در این مقطع باید مردم را برای شرکت در اتخابات تشویق کنند.

وی در ادامه به فراهم شدن مقدمات برای برگزاری انتخابات یازدهم اسفند در شهرستان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: امسال ۳۲ گام برای برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده که طبق برنامه در حال انجام است.

آمویی با بیان اینکه تاکنون ۶۳۵ شعبه اخذ رای برای حوزه انتخابیه کرمانشاه در نظر گرفته شده، گفت: حدود ۱۲ هزار نفر در این شهرستان کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند.

وی با اشاره به افزایش تعداد داوطلبین شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در این دوره در شهرستان کرمانشاه، گفت: تعداد داوطلبین در این دوره افزایش بیش از دو برابری داشته که می تواند به رقابتی شدن انتخابات کمک موثری کند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان، یازدهم اسفند بطور همزمان برگزار می شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار