رئیس ستاد حفاظت آزمون استان کرمانشاه از شرکت ۱۶ هزار و ۴۱۶ داوطلب کرمانشاهی در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری سال ۱۴۰۳ خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۵۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷ 21 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا دکتر مجید محمدی با اشاره به در پیش بودن آزمون کارشناسی ارشد و دکتری سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: این دو آزمون روز جمعه(چهارم اسفند) همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه هم برگزار خواهد شد.

وی افزود: در آزمون مقطع کارشناسی ارشد از استان کرمانشاه ۱۲ هزار و ۳۴۶ داوطلب – ۵۳۰۳ نفر مرد و ۷۰۴۳ نفر زن – شرکت کرده اند.

رئیس ستاد حفاظت آزمون استان کرمانشاه تصریح کرد: در آزمون مقطع دکتری نیز از استان کرمانشاه ۴۰۷۰ نفر داوطلب داریم که از این تعداد ۲۲۰۱ نفر را آقایان و ۱۸۰۹ نفر را بانوان تشکیل داده اند.

وی خاطرنشان کرد: آزمون کارشناسی ارشد طی صبح و ظهر روز جمعه و آزمون مقطع دکتری نیز ظهر روز جمعه برگزار می شود.

محمدی از دانشگاه رازی به عنوان حوزه اصلی این دو آزمون  نام برد و گفت: برای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در صبح و عصر روز جمعه، ۳۴ حوزه شامل ۲۵ حوزه در شهر کرمانشاه و ۹ حوزه در سطح شهرستانها در نظر گرفته شده است.

به گفته این مسئول، برای آزمون دکتری در عصر روز جمعه هم ۱۶ حوزه شامل ۱۳ حوزه در کرمانشاه و سه حوزه در شهرستانهای سرپلذهاب و اسلام آبادغرب تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه توزیع کارت ورود به جلسه این دو آزمون از روز دوشنبه(۳۰ بهمن) آغاز شده، اعلام کرد: داوطلبین می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه خود به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار