رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: منشأ اصلی مشکلات اقتصادی و وضعیت کنونی جامعه ما کینه‌ورزی استکبار جهانی علیه ملت ما است.
کد خبر: ۱۱۵۲۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹ 31 January 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرآنلاین حجت‌الاسلام مهدی عبدی اظهار کرد: در آستانه دهه مبارکه فجر قرار داریم و مروری بر تغییرات و تحولات پس از انقلاب اسلامی ضروری است.

وی افزود: در زمان حاکمیت طاغوت با وجود جمعیت کمتر و فروش بالای نفت سطح رفاه عمومی، امکانات و مشکلات مختلفی وجود داشت اما به برکت انقلاب اسلامی امروز با وجود کاهش فروش نفت و جمعیت بیشتر وضعیت تغییر کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز مشکلات معیشتی و اقتصادی وجود دارد و همه به آن اذعان داریم اما منشا و ریشه این مشکلات دشمنی آمریکا با کشور ما است.

وی با اشاره به آغاز کینه ورزی استکبار جهانی علیه ملت ایران در زمان کودتای سال ١٣٣٢، خاطرنشان کرد: این کودتا برای به دست آوردن ثروت ملت ایران بود و ملت ایران نمی‌خواستند این ثروت را به دست بیگانگان بسپارند.

این مقام مسئول بیان کرد: لذا علیه دشمنی استکبار جهانی قیام کردند و در گی آن محدودیت و تریم علیه ملت ما روا داشته شد و باید این دشمنی با ملت ما تبیین شود.

وی با اشاره سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارکه فجر تشریح کرد: در ستاد دهه فجر استان کرمانشاه، ٢٩ کمیته کار برنامه‌ریزی جشن‌های چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی را بر عهده داشتند که از جمله این کمیته‌ها می‌توان به کمیته کودک و نوجوان با ۵۴ عنوان برنامه اشاره کرد.

این مقام مسئول بیان کرد: کمیته تبلیغات اسلامی و هیئات مذهبی نیز که کار آن ساماندهی به هیئت‌های مذهبی است جشن‌های پرشوری از جمله مبعث پیامبر اسلام (ص) و میلاد امام حسین (ع) که تا یازدهم اسفند ماه این برنامه‌ها ادامه دارد.

وی تشریح کرد: این برنامه‌ها تا روز یازدهم اسفند ماه که روز جشن‌ ملی و حضور پرشور در انتخابات است ادامه دارد و برنامه‌های تبیین را بر عهده داریم لذا صدها برنامه دیگر ور ایام الله دهه مبارکه فجر اجرا می‌شود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار