وزیر مسکن نیجر در بازدید از خطر تولید کارخانه ذوب آهن بر توسعه همکاری اقتصادی وتجاری با ایران تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۴۴۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸ 20 December 2023

سالیسو ساهیرو آدامو همراه با هیئتی از فعالان اقتصادی قاره آفریقا در در بازدید از این کارخانه گفت: امیدوارم نتیجه سفر به ایران منجر به امضای قرارداد‌های اقتصادی و تجاری شود.

وی افزود: در این بازدید، کیفیت فنی و توانایی ایران را از نزدیک مشاهده کردیم و این امر ما را به توسعه همکاری‌ها ترغیب کرد.

مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان هم در بازدید این هیئت نیجریه‌ای گفت: این مجتمع عظیم صنعتی با برخورداری از ۵۳ سال تجربه، هم اکنون توانایی تولید محصولات صنعتی و خاص را دارد و ۴۰ درصد از محصولات خود را صادر می‌کند.

وی افزود: این شرکت در سه محور پیشران توسعه ایران است و توسعه حمل و نقل ریلی را با تامین ریل خطوط بین شهری و مترو رقم زده است.
کوهی گفت: این مجتمع عظیم صنعتی با تولید تیرآهن‌های بال پهن نقش خود را به عنوان پیشران صنعتی شدن ساختمان سازی در ایران ایفا کرده است.
وی افزود: افزایش سرعت ساخت و ساز، افزایش ایمنی و کاهش قیمت تمام شده که حاصل کاهش زمان طرح‌های ساختمان سازی است از جمله مزایای اصلی استفاده از این محصولات ذوب آهن اصفهان است.

وی گفت: در کنار تامین نیاز ریلی کشور و صنعت ساختمان به مقوله تولید آرک‌های معدنی نیز ورود کردیم که این محصول در گشودن جبهه‌های کاری و ایمن سازی معادن نقش کلیدی دارد.

مدیرعامل ذوب آهن ابراز امیدواری کرد این بازدید تاثیرگذار درگسترش همکاری‌های تجاری و اقتصادی با کشور نیجر و دیگر کشور‌های آفریقایی در زمینه صادرات محصولات و خدمات مهندسی شود.

وزیر مسکن نیجر در رأس هیاتی از فعالان اقتصادی و صنعتی قاره آفریقا و همچنین سفرای کشور‌های نیجر، غنا، ساحل عاج، کنیا، سنگال، مالی، بورکینافاسو، زیمباوه و گینه از خط تولید این کارخانه بازدید کردند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار