استاندار کرمانشاه به فرمانداران توصیه کرد، با حضور میدانی و رصد مرحله به مرحله و پیگیری‌ جهادی، کارها و برنامه‌ها را تا پایان مسیر پیگیری کنند.
کد خبر: ۱۱۴۱۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳ 05 December 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از ایسنا محمدطیب صحرایی روز یکشنبه ۱۲ آذر در نشست پیگیری مهمترین مشکلات استان و شهرستانها که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری و فرمانداران استان برگزار شد، عنوان کرد: خدمت جهادی و عالمانه به مردم و برآورده کردن درخواست های آنها نیازمند کار و تلاش شبانه روزی است.

وی خاطرنشان کرد: فرمانداران نماینده دولت در شهرستانها هستند و باید در همه عرصه‌ها و ساحت‌های خدمت، حضوری همه جانبه ‌داشته باشند.

وی افزود: خوشبختانه بازتاب مثبت و امیدبخش زحمات فرمانداران در سفرهای شهرستانی و مراجعات مردمی و اظهار نظرهای اقشار مختلف دیده می‌شود و این خدمت جهادی باید با شتاب بیشتر تداوم یابد.

استاندار کرمانشاه بر ضرورت سنجش عملکرد فرمانداران تاکید کرد و گفت: اولین مرحله سنجش باید از سوی خود فرمانداران و با توجه به اولویت‌ها و اهداف ترسیم شده انجام شود.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه فرمانداران برای ارزیابی عملکرد خود نباید تنها به گزارش‌های اداری بسنده کنند، گفت: نظر مردم در مورد کارهای انجام گرفته، سنجش بسیار مناسب‌تری برای موفقیت یا عدم موفقیت عملکرد مدیران است.

صحرایی در ادامه با تاکید بر لزوم حراست از بیت المال، یادآور شد: حراست و حفاظت از بیت المال در برابر دیگران و حتی از طرف نزدیکان، وظیفه تک تک ما است.

مدیر ارشد استان همچنین برگزاری صحیح انتخابات اسفند ماه را مهمترین وظیفه کارگزاران نظام اسلامی در سال جاری دانست و گفت: جمهوری اسلامی یک نظام مردمی است و مردم حق دارند از طریق صندوق رای، خواست و نظر خود را اعمال کنند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: برگزاری مناسب انتخابات پیش رو مهم‌ترین وظیفه فرمانداری ها است، ولی همزمان نباید از معیشت و اقتصاد مردم و حل مشکلات آن‌ها غفلت کرد.

وی بر ضرورت تقویت ارتباطات مردمی در فرمانداری ها تاکید کرد و گفت: در کنار تلاش برای ارتباط بیشتر با اقشار مردم، برای پیگیری مناسب و حل مشکلات نیازمند ارتباط با مدیران و مسئولین ادارات مختلف هستیم.

وی به فرمانداران توصیه کرد با حضور میدانی و رصد مرحله به مرحله و پیگیری‌ جهادی، کارها و برنامه ها را تا پایان مسیر پیگیری کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار