مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری ایلام گفت : تسهیلات تشویقی ازدواج به متولدین دهه ۶۰ ساکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر اعطا می شود.
کد خبر: ۱۱۳۶۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰ 09 November 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ الیاس پوریان افزود : در اینطرح متولدین دهه ۶۰ ساکن در مناطق روستایی و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت استان در صورت ازدواج و احراز شرایط از تسهیلات ازدواج، خرید اقساطی جهیزیه و اشتغال برخوردار می‌شوند.

وی گفت : عشایر و ساکنین روستاها و یا شهرهای زیر ۲۰هزار نفر جمعیت استان، زوجین  متولد دهه ۶۰با تاریخ عقد از ۳۰ خرداد ماه تا ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ می توانند از این نوع تسهیلات بهره مند شوند.

الیاس پوریان مطرح کرد : سقف تسهیلات خرید اقساطی جهیزیه اعطایی به هر یک از افراد (هریک از زوجین) معرفی‌شده، حداکثر یک میلیارد ریال به صورت کالاکارت است و حداکثر مدت بازپرداخت تسهیلات اعطایی جهیزیه به هر یک از افراد معرفی شده ۳۶ ماه تعیین شده است.

  مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری ایلام مطرح کرد : دریافت‌کنندگان تسهیلات قرض‌الحسنه از محل حساب مذکور می‌بایست برای واریز تسهیلات و پرداخت اقساط یک فقره حساب پس‌انداز قرض‌الحسنه نزد بانک مهر افتتاح کنند و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به معرفی‌شدگان، بر اساس قراردادهای داخلی و فرم‌های مورداستفاده طبق ضوابط و مقررات جاری بانک مهر بوده و متقاضی متعهد به خرید کالا یا خدمت از پذیرندگان طرف قرارداد بانک مهر است.

وی خاطرنشان کرد :  متقاضی تسهیلات کالاکارت می‌بایست حداکثر ظرف مدت ۲ ماه از تاریخ اعطا تسهیلات، نسبت به خرید کالا و یا خدمات از شبکه پذیرندگان اقدام کند، در غیر اینصورت، بانک نسبت به تسویه تسهیلات مزبور ازمحل حساب‌های گیرنده تسهیلات نزد بانک بدون نیاز به انجام هرگونه تشریفات قانونی، اداری و قضایی اقدام خواهد کرد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار