مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از واگذاری زمین به ۸۰۱ خانوار واجد شرایط طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده به منظور ساخت خانه تک واحدی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۴۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹ 24 October 2023

علیرضا قاری قرآن افزود: تاکنون ۱۰ هزار و ۱۰۰ متقاضی زمین در این استان در طرح« حمایت از خانواده و جوانی جمعیت » و سامانه جامع نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده اند که از این بین هشت هزار و ۸۰۰ متقاضی زمین در طرح جوانی جمعیت در استان تاکنون حائز شرایط شناخته شده اند و به ۸۰۱ خانوار واجد شرایط، زمین ویلایی (تک واحدی) واگذار شده است.

وی با اشاره به وضعیت طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان، ادامه داد: همچنین در شهر جدید بهارستان نیز تاکنون یک‌هزار و هفت متقاضی برای طرح جوانی جمعیت در سامانه مربوطه ثبت نام کردند که از این تعداد ۸۹۳ خانوار تا کنون حائز شرایط هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: متقاضیان برای ثبت‌نام در این طرح می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: مطابق آیین نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشند، در صورت واجد شرایط بودن زمین یا واحد مسکونی تعلق می‌گیرد.

قاری‌قرآن با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن استان بیان کرد: در مجموع بیش از ۴۴ هزار و ۵۰۰ نفر برای این طرح در سطح استان اقدام به ثبت نام کردند که با پالایش و بررسی‌های به‌عمل آمده تاکنون افزون بر ۱۵۴ هزار و ۹۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال هستند.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های به عمل آمده در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان، برای ساخت بیش از ۱۷ هزار و ۲۰۰ واحد ویلایی (تک واحدی) و افزون بر ۲۲ هزار و ۲۰۰ واحد گروهی، زمین واگذار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار