رئیس کمیته امداد منطقه یک ساری گفت: در سال ۱۴۰۱ از طریق مراکز نیکوکاری ۳۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به صورت کمک‌های نقدی، کالا و خدمات به نیازمندان کمک شد.
کد خبر: ۱۱۰۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳ 27 April 2023

به گزارش تابناک مازندران، غلام پارسا راد، اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱ از طریق مراکز نیکوکاری ۳۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به صورت کمک‌های نقدی، کالا و خدمات به نیازمندان کمک شد.

وی افزود: در حال حاضر ۲۵ مرکز نیکوکاری در منطقه یک ساری فعال است که از مجموع این مراکز ۳ مرکز به صورت تخصصی در حوزه فرهنگی، اشتغال و... فعال هستند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک ساری با بیان اینکه ارائه خدمات با حفظ شأن خانواده‌های نیازمند و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی، سیاست این نهاد در ایجاد مراکز نیکوکاری است، گفت: بر اساس این رویکرد، مراکز نیکوکاری پل ارتباطی خیران و نیازمندان هستند.

پارسا راد افزود: توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری با واگذاری فعالیتهای حمایتی به مراکز نیکوکاری و استفاده از ظرفیت های مردمی در راستای خدمت رسانی به مددجویان است و اغلب مراکز نیکوکاری در این منطقه در حوزه حمایتی فعالیت دارند.

وی با تقدیر از همراهی خیران گفت: ۶۰۶۸ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارد که این تعداد به مراکز نیکوکاری واگذار شده و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار