معاون حمایت و سلامت کمیته امداد مازندران گفت: در سال ۱۴۰۲، ۹۰۰میلیارد تومان کمک‌معیشت به مددجویان و نیازمندان تحت حمایت این نهاد پرداخت شد.
کد خبر: ۱۱۶۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۰ 07 May 2024

به گزارش تابناک مازندران، سید موسی عمادی ترکامی اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲، ۹۰۰میلیارد تومان کمک‌معیشت به مددجویان و نیازمندان تحت حمایت این نهاد پرداخت شد.

 

پرداخت ۹۰۰ میلیارد تومان کمک‌معیشت به مددجویان و نیازمندان کمیته امداد مازندران در سال ۱۴۰۲  


وی بهبود وضع معیشتی خانواده‌های تحت حمایت را از اهداف مهم کمیته امداد برشمرد و افزود: در سال گذشته این میزان کمک معیشت به تعداد بیش از ۷۵۲۴۴خانوار پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد مازندران با بیان اینکه، کمک‌معیشت امسال مددجویان افزایش ۳۰ درصدی داشته است گفت: کمک معیشت خانوارهای یک نفره ۱ میلیون تومان، ۲ نفره ۱میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

عمادی ترکامی با بیان اینکه، کمک‌معیشت به منظور رفع بخشی از مشکلات اساسی مددجویان ماهیانه به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود گفت: در سال‌جاری به طور میانگین هر ماه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان مازندرانی پرداخت می‌شود.

خاطرنشان می‌شود: هم‌اکنون ۸۰۴۲۸ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان مازندران هستند که از این تعداد، ۷۵۹۲۹ خانوار کمک معیشت دریافت می‌کنند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار