استاندار مازندران اظهار داشت که دولت مردمی سیزدهم ملزم و مصمم به تسهیل کسب و کارهاست و همسو با تحقق این مهم تلاش می شود از تمام امکانات و ظرفیت های موجود به شکل مطلوب استفاده شود.
کد خبر: ۱۱۶۶۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۷ 11 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است: 

 

بیش از ۱۰ هزار تن کالا شامل پوره و کنسانتره سیب، کیوی و سیمان به ارزش سه میلیون و ۴۶۲ هزار دلار از طریق گمرک نوشهر به کشورهای ارمنستان، ازبکستان، قزاقستان، روسیه و آذربایجان صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی ۲۰۷ درصد و از نظر ارزشی ۱۱۱ درصد رشد را نشان می‌دهد.

 

مدیرعامل هلال‌ احمر مازندران گفت: حادثه ناپدید شدن فرد ۸۳ ساله در جنگل‌های سلمانشهر در روز جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

فخاری افزود: بعد از اعزام تیم امدادی به محل مورد نظر و پس از ۵ ساعت جست و جوی بی‌وقفه، موفق به پیدا کردن فرد گمشده شدند و صحیح و سالم تحویل خانواده گردید.

 

 

متاسفانه وجود سگ های ولگرد باز هم درد سر ساز شد و این بار موجب مرگ دردناک برای دختر ۴ ساله در نکا در اثر بیماری هاری گردید.

بر اساس این گزارش ، کودک ۴ساله ساکن در روستای کمیشان از بخش شهرستان نکا اصالتا اهل زابل پس از تحمل یک دوره بیماری هاری صبح امروز درگذشت

 

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ همزمان با ۲۱ حوزه انتخابیه در کشور در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی برای انتخاب دو نماینده برگزار شد.

 

رییس ستاد انتخابات مازندران: به علت الکترونیکی بودن فرایند انتخابات، پس از پایان زمان رای گیری، کار تجمیع اطلاعات در پنج فرمانداری این حوزه آغاز می‌شود و احتمالا" پس از سه ساعت نتیحه انتخابات اعلام می‌شود.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان: تخلفات انتخاباتی با قید فوریت بررسی می شوند.

 

اداره کل هواشناسی مازندران در هشدار جوی سطح زرد؛ درباره گرم شدن هوا در روز‌های شنبه و یکشنبه ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت و پیامد‌های آن هشدار داد.

 

جاده کندوان و آزادراه تهران – شمال حدفاصل استان‌های استان‌های تهران، البرز و مازندران از بعدازظهرامروز جمعه از شمال به سمت تهران یکطرفه شد.

 

امام جمعه موقت ساری: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای زن ارزش بالایی قائل است و زنان را جزو جدایی ناپذیر جامعه متمدن می‌داند.

 

سرپرست فرودگاه شهدای رامسر از افزایش مسیر پروازی این فرودگاه به تهران از هفته‌ای ۲ پرواز به هفته‌ای ۳ پرواز خبر داد.

 

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد: از ۱۷ هزار و ۵۴۵ هکتار شالیزار این شهرستان، تاکنون ۱۷ هزار و ۵۰۰ هکتار نشاکاری شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی بهشهر: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک هزار و ۳۵۹ تن انواع کود شیمیایی بین کشاورزان این شهرستان توزیع شده است.

مدیرعامل هلال‌ احمر مازندران از پیدا شدن فرد گمشده 83 ساله در جنگل‌های سلمانشهر خبر داد.


محمدصفر لفوتی روزنامه‌نگار غرب مازندران، پس از تحمل پنج ماه بازداشتِ موقت و سه سال خانه‌نشینی، از همه اتهامات سنگین سیاسی و امنیتی، تبرئه شد.

 در بهمن ماه سال۱۳۹۹، بازداشت این خبرنگار، همچون بمبی در رسانه‌های داخلی و خارجی، به صورت گسترده منتشر شد.

لفوتی از سال ۱۳۷۵ وارد عرصه مطبوعات شد و از سوابق وی می‌توان به عضویت در هیات مدیره و بازرس خانه مطبوعات و رسانه‌های مازندران و انجمن صنفی خبرنگاران غرب استان، مجمع عالی نخبگان، و سردبیری برخی مطبوعات و پایگاه‌های خبری اشاره کرد.


 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار