مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان گفت: واگذاری زمین به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در شهرک های صنعتی استان اصفهان با اهلیت سنجی از این واحدها انجام خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۰۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳ 18 April 2023

رسول سواری با بیان اینکه سرمایه گذاران که برای ساخت واحد تولیدی از شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان زمین دریافت کرده اند، باید در موعد مقرر نسبت به عملیات ساخت و ساز اقدام کنند، اظهار داشت: در غیر این صورت اراضی واگذار شده از آنها خلع ید شده و به سایر متقاضیان واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تولیدکنندگانی که زمین در شهرک‌های صنعتی به آنها واگذار می‌شود به‌دنبال دریافت زمین برای خرید و فروش نیستند، ادامه داد: اجازه خرید و فروش زمین را در شرکت شهرک‌های صنعتی به سرمایه گذاران نمی‌دهیم و زمینی که به آنها واگذار می‌شود فقط باید پایان کار ساختمانی و بهره برداری را دریافت کند و پس از آن اجازه فروش پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان تصریح کرد: یکی از رویکردهای جدی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران جلوگیری از معطلی زمین است چرا که برای ایجاد اراضی دارای زیرساخت از منابع عمومی کشور هزینه شده و باید آنها را در مسیر سرمایه گذاری و تقویت تولید به جریان انداخت.

وی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان برای توسعه نیاز به زمین های مجاور خود دارند، افزود: واگذاری زمین به شرکت‌های تولیدی فعال جزو اولویت‌های شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان قرار دارد.

وی اضافه کرد: فهرست بیمه و گردش مالی شرکت‌ها نوعی امتیاز برای واگذاری زمین به شرکت‌ها محسوب می شود و در صورت واگذاری زمین به واحدهای فعال، اطمینان داریم که برای تولید در نظر گرفته خواهد شد و توسعه آن واحد و در نهایت توسعه تولید و اشتغال را به‌دنبال خواهد داشت.

سواری خاطرنشان کرد: احتمال کمی هم وجود دارد که شخصی زمین را با هدف خرید و فروش دریافت کند اما شرکت شهرک‌های صنعتی با اینگونه اقدامات برخورد قانونی خواهد کرد.

وی گفت: زمین هایی برای سرمایه گذارانی که نیاز به زمین دارند اما از امتیاز تولیدکننده بودن و فهرست بیمه برخوردار نیستند، در شهرک های صنعتی در نظر گرفته شده و خارج از مزایده به آنها واگذار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان اظهار داشت: در زمان حاضر زمین‌ها در شهرک‌های صنعتی آماده سازی شده است و خارج از مزایده به سرمایه گذارانی که نیاز به استقرار در این شهرک ها را دارند واگذار خواهد شد .

وی بیان کرد: سرمایه گذاران با مراجعه به سایت واگذاری زمین شرکت شهرک‌های صنعتی به نشانی الکترونیک http//.eservice.isipo.ir می‌توانند زمین مورد نیاز خود را بدون شرایط مزایده دریافت کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار