مدیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) :
مدیر ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از ارائه تسهیلات به حدود ۵ هزار شغل دیگر تا پایان سال در صورت همکاری بانک ها خبر داد و گفت: برای کسب اطمینان از اجرای طرح ها و پایش آن ها، حین اجرای طرح و پس از آن با تسهیلات گیرندگان همراه می شویم.
کد خبر: ۱۰۹۴۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴ 25 February 2023
میثم کلهری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: تسهیلات اشتغال در دو حوزه اجتماع محور و طرح های بنگاهی اعطا می شود، در بخش اجتماع محور تمرکز بر روی مشاغل روستایی و خرد خانگی است و سقف تسهیلات ١٠٠ الی ١۵٠ میلیون تومان است. 
 
وی افزود: افراد با یک ساز و کاری انتخاب می شوند 
به این ترتیب که ابتدا تعدادی از روستاها به عنوان روستای هدف توسط کمیته اشتغال شهرستان شناسایی و معرفی می شوند سپس بررسی شده و در صورت دارا بودن شاخص های لازم طبق آیین نامه ها و با توجه به سهمیه های موجود، تسهیلات دریافت می کنند. 
 
مدیر ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان کرمانشاه ادامه داد: سپس متقاضیان اهلیت بندی شده و آن ها که شرایط آیین نامه ای را دارا باشند در روستا انتخاب و بسته به شغل مد نظر و شرایط موجود برای انجام کار راهنمایی و تامین مالی می شوند. 
 
وی با بیان اینکه در شهرهای کوچک رویه مشابهی وجود دارد، خاطر نشان ساخت: در شهرهای بزرگ به کارگاه های با مجوز، خدمات ارائه و حمایت هایی در قالب طرح های کارفرمایی اجرا می شود. 
 
وی گفت: طرح های بنگاهی که خارج از محدودیت مناطق یا روستاهای هدف می باشد در کل استان جاری است و با توجه به شرایط به کارگاه ها یا کارخانه هایی که تسهیلات بیشتری تا حدود ١٠ میلیارد تومان مطالبه می کنند، اعطا می شود( مبلغ بر اساس شرایط مشخص می گردد)
 
وی تصریح کرد: در کلیه تسهیلات ارائه شده، از نظر پایش طرح ها همواره طی چند مرحله از جمله حسن اجرای طرح، پس از اجرای آن و تا زمان کسب اطمینان از پایدار شدن طرح همراه خدمات گیرنده هستیم و همکاران ما در محل حضور مستمر دارند در مراحل قبل هم تمرکز زیادی بر اهلیت سنجی و داشتن اهلیت فنی و اعتباری متقاضی وجود دارد. 
 
به گفته کلهری تا کنون حدود ۶ هزار اشتغال در استان ایجاد شده و حدود ۴ الی ۵ هزار شغل دیگر در دست اقدام است که در صورت همکاری بانک ها تا پایان سال تسهیلات دریافت می کنند.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار