رییس اداره آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: در ششمین جشنواره ملی جنگلبان، «مسلم یاری» به عنوان جنگلبان نمونه کشوری تجلیل شد.
کد خبر: ۱۰۸۸۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳ 18 January 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس علی حسن‌زاده، رییس اداره آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه اظهار کرد: همه جنگلبان و حافظان منابع طبیعی برای ما نمونه هستند اما با توجه به محدودیت‌ها و شاخص‌های چون از خودگذشتگی، تلاش شبانه‌روزی، صداقت و پاکدستی اعلام شده از سوی سازمان ۹ نمونه را معرفی کردیم.

وی ادامه داد: «مسلم یاری» جنگلبان نمونه ملی ما از شهرستان کرمانشاه بود که به اتفاق کولانی مدیرکل منابع طبیعی استان در  ششمین جشنواره ملی انتخاب جنگلبان و جانثاران منابع طبیعی در محل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور حاضر و لوح تقدیر خود را از معاونت وزیر وریاست سازمان منابع طبیعی وآبخیزداری کشور دریافت کرد.

رییس اداره آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه تصریح کرد: همزمان با برگزاری این جشنواره در محل منابع طبیعی استان کرمانشاه هم با حضور نماینده ولی فقیه و مدیران ارشد مراسم مشابه برگزار و از هشت جنگلبان نمونه استانی تقدیر شد.

وی با اشاره به اسامی هشت نمونه استانی، تصریح کرد: مصطفی احمدیان، افشین دشتی و مهران شفیعی جنگلبان  شهرستان‌های اسلام آبادغرب و گیلانغرب، احسان صفری جنگلبان ایثارگر از منابع طبیعی شهرستان گیلان‌غرب و برهان ولدبیگی، ایرج پرویزی و بهاره امیری جنگلبان افتخاری و همسر جنگلبان با تعصب و عاشق طبیعت مرحوم فرامرز داوری به عنوان نمونه عشق و ایثار در منابع طبیعی معرفی و لوح تقدیر دریافت کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار