چه بنده نگویم و یا بگویم وشما توجیه بفرمایید هیچ تغییری در اصل صورت مسئله حاصل نمی شود؛ "" انتصاب جنابعالی به سمت مدیریت آموزش و پرورش صرفاً سیاسی بود"" امر مسلم و متقنی که هر کس در صدد انکار آن برآید ناخودآگاه به تأیید و تبیینش کمک می نماید.
کد خبر: ۱۰۵۷۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۴ 23 July 2022
من قطاری دیدم که سیاست می برد و چه خالی می رفت

چند روز پیش ، متنی که نشان از خداحافظی مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه داشت در فضای مجازی منتشر شد . یکی از فعالان رسانه ای طی یاداشتی مواردی را خطاب به وی بیان کرده است 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، شهرام مؤمن نسب طی این یادداشت نوشته است : جناب آقای سید فضل الله گنجی پور
مدیر محترم آموزش و پرورش دهدشت
سلام علیکم

خبر بازنشستگی جنابعالی را از طریق فضای مجازی دریافت نمودم، بر آن شدم تا گفت و گو و طرح موضوعی از همین طریق خدمتتان داشته باشم امید است که برای جامعه فرهنگی و دانش آموزی و همینطور فردی که پس از شما سکان این اداره ی بسیار مهم و سرنوشت ساز را عهده دار می شود و همین طور در تصمیم گیری مدیرکل محترم آموزش و پرورش مفید و موثر واقع گردد.
جناب گنجی پور
ابتدا نائل شدن به کسوت ارزشمند بازنشستگی را خدمت شما تبریک عرض می نمایم و برایتان از ایزد منان طول عمر به همراه شادی و سلامتی مسئلت می نمایم.
چه بنده نگویم و یا بگویم وشما توجیه بفرمایید هیچ تغییری در اصل صورت مسئله حاصل نمی شود؛ "" انتصاب جنابعالی به سمت مدیریت آموزش و پرورش صرفاً سیاسی بود""  امر مسلم و متقنی که هر کس در صدد انکار آن برآید ناخودآگاه به تأیید و تبیینش کمک می نماید.
جناب آقای گنجی پور
افتخار پیدا کردید که بیش از 21 ماه بصورت رسمی و قبل از آن بیش از 5 ماه بصورت غیر رسمی مدیریت آموزش و پرورش کهگیلویه را بر عهده داشته باشید.
اکنون که پیام خداحافظی و طلب حلالیت منتشر نموده ای لازم است مواردی را بصورت آماری به جامعه فرهنگیان اعلام نمایید نه اینکه تیتروار و به رسم معمول به عرض تشکر از چند مسئول بسنده نمایید.
باید بدانید و البته می دانید در آن پیام مختصر، جای خالی نهايت مراتب تقدیر و تشکر از عامل اول انتصابتان به خوبی هویدا است.
مثلا خواستی که سیاسی نباشد؟؟؟!!!
به راستی کیست که نداند اگر عزم جزم نماینده محترم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی نبود هرگز به منصب مدیریت آموزش و پرورش نمی رسیدید.!!! برهان قاطعی که منکر آن در جهل مرکب است. به این قسمت داستان کاری ندارم، طبیعی هم بنظر می رسد و تخطئه و به چالش کشیدن آن منظور نیست.
سابقه دوستی، ارتباط و قرابت جناب گنجی پور با نماینده محترم اظهرمن الشمس است که می توانست و انتظار می رفت ظرفیت عظیمی در جهت کمک به آموزش و پرورش و تحقق اهداف کمی و کیفی آن و جامعه فرهنگی و دانش آموزی باشد که هدف از نگارش این مرقومه چرایی عدم به فعلیت رساندن این ظرفیت است.
آقای گنجی پور آمار دهند که بواسطه ی وجود این ظرفیت عظیم، کدام کار اساسی، زیر ساختی، فرهنگی، جذب اعتبار و سرانه از طریق خیرین، وزارت آموزش و پرورش و یا سایر دستگاه‌های موازی و ممکن نصیب حوزه ی تحت مدیریتش شده است؟
البته آنانکه دور از آموزش و پرورش هستند و یا شناخت نسبی کمی از این سازمان گسترده دارند بخوبی می دانند که برنامه های این نهاد گسترده بصورت روتین انجام می پذیرند و عکس گرفتن یک مدیر در بازدید از مدارس نه تنها عملکرد محسوب نمی شود بلکه کم ترین وظیفه سازمانی آن مدیر می باشد که انتشار آن در سطح وسیع خود جای سؤال است و دلیلی بر روپوش گذاشتن به عدم انجام وظایف اصلی.
در کنار اجرای برنامه های روتین، یک سری برنامه های فرعی و سلیقه ای نیز وجود دارند که انجامشان مطابق بخشنامه های ارسالی است که اگرچه کسب رده های کشوری آن افتخار محسوب می شود اما هرگز اصل و هدف نیستند.
ان شاءالله که مدیر محترم انجام آن چند تغییر داخلی اداره را جزء عملکردش به حساب نیاورد اگرچه از نطر جریان سیاسی متبوعش مأموریت محوله را به نحو احسن انجام داد. مجدداً برای آقای سید فضل الله گنجی پور آرزوی سلامتی، شادی و طول عمر با عزت دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار