مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ایلام گفت: در سال جاری پنج هزار بسته معیشتی و ۴۰ سری جهیزیه بین نیازمندان توزیع و در قالب لبخند احسان و با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی به بیش از ۴۰۰ ‌نفر از افراد محروم خدمات دندانپزشکی ارایه شده است.
کد خبر: ۱۰۵۶۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰ 13 July 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ 100سری جهیزیه، 220 سری وسایل سرمایشی و بیش از پنج هزار بسته‌معیشتی در آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام و مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)به نوعروسان کم‌برخوردار و نیازمند استان ایلام اهدا شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ایلام روز چهارشنبه در این آیین گفت: در سال جاری پنج هزار بسته معیشتی و ۴۰ سری جهیزیه بین نیازمندان توزیع و در قالب لبخند احسان و با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی به بیش از ۴۰۰ ‌نفر از افراد محروم خدمات دندانپزشکی ارایه شده است.

محمد زارع، تجهیز پنج مسجد، بازسازی۲۰ منزل افراد نیازمند و تامین۵۰ سری لوازم خانگی ضروری و برگزاری مسابقات‌ فوتبال در سال جاری را از دیگر اقدامات این ستاد در استان عنوان کرد.

مدیرکل اجرایی ستاد فرمان امام(ره) ایلام به اقدامات ستاد اجرایی امام(ره) در ایام اربعین در مرز مهران اشاره کرد و گفت: این ستاد با تمامی توان و با همت جهادی به صورت شبانه روزی پای کار است تا مشکلات اربعین مرز مهران رفع و زائران با آرامش و آسایش بیشتری از مرز تردد کنند.

وی با بیان اینکه تامین آب شرب پایانه مرزی، پایانه برکت و پایانه شهید قاسم سلیمانی مرز مهران توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان انجام می شود، افزود: علاوه بر این بیش از ۶۰ چشمه سرویس بهداشتی در محل های تردد زائران اربعین احداث می شود.

زارع با اشاره به اینکه احداث و راه اندازی بیش از ۲۰ دستگاه آب سرد کن در محل عبور زائران از دیگر اقدامات ستاد اجرایی در مرز مهران است، تاکید کرد: با توجه به گرمای مرز مهران در حین انجام رزمایش بزرگ اربعین در چند مکان سایبان جهت استراحت موقت زائران ایجاد می شود.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان ایلام، همچنین از احداث مرکز جامع سلامت در شهرستان مهران جهت ارائه خدمات پزشکی و درمانی به زائران اربعین خبر داد و اضافه کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در همه زمینه ها جهت ارائه خدمات به زائران اربعین مرز مهران پای کار است و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نخواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار