دبیر سومین جشنواره هنر‌های مفهومی کرمانشاه :
دبیر سومین جشنواره هنر‌های مفهومی کرمانشاه گفت:سومین جشنواره و نمایشگاه منطقه‌ای هنر‌های مفهومی کرمانشاه با حضور هنرمندانی از استان‌های کرمانشاه کردستان، همدان و لرستان به زودی در کرمانشاه برگزار می‌گردد.
کد خبر: ۱۰۴۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶ 07 June 2022

روزبه حبیبیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه و جشنواره در سال‌های ۹۷ و۹۸ نیز در کرمانشاه برگزار شده است یک وقفه دوساله به دلایل مختلف باعث گردید برگزاری این جشنواره به تعویق بیافتد.

دبیر سومین جشنواره هنر‌های مفهومی کرمانشاه این رویداد را مهمترین اتفاق سال جاری در حوزه هنر‌های تجسمی در غرب کشور دانست و عنوان کرد: برگزاری ۳ دوره نمایشگاه و جشنواره هنر‌های مفهومی، استقبال مردم از این برنامه و پتانسیل‌های بالقوه استان کرمانشاه در حوزه هنر‌های تجسمی می‌تواند در صورت توجه و اهتمام مسولین استان، کرمانشاه را به قطب فعال هنر‌های نو در کشور تبدیل کند که می‌تواند گام بزرگی در راه توسعه فرهنگی و ارتقا سطح آگاهی‌های عمومی در کرمانشاه باشد..

وی گفت: فراخوان این جشنواره در بهمن ماه سال گذشته منتشر شده است و پس بررسی ۹۴ اثر ارسالی بنا به نظر هیات انتخاب ۳۱ آثر از ۲۶ هنرمند از ۴ استان غربی کشور برای شرکت در بخش مسابقه پذیرفته شده است.
آثار پذیرفته شده به زودی در قالب یک نمایشگاه در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت.
ویدئو آرت، پرفورمنس، اینستالیشن و هنر‌های محیطی از بخش‌های مختلف این جشنواره است که در غالب موضوعاتی مانند محیط زیست، خشکسالی، آسیب‌های حوزه اجتماعی و فضای مجازی و... اجرا خواهد شد.
انجمن طراحان گرافیک کرمانشاه مبتکر و مجری جشنواره هنر‌های مفهومی در کرمانشاه است و معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در پروسه مقابله باآسیب‌های اجتماعی از این رویداد حمایت نموده است.


دبیر سومین جشنواره هنر‌های مفهومی کرمانشاه سامی پذیرفته شدگان بخش مسابقه به شرح ذیل اعلام کرد: ابراهیم ادوای، سارا حیدریان، پریسا وکیلی، مهسا خرمی، امیررضا سروش، سارا خدادادی، زهرا ترکی، یوسف میرزایی، سیمین رحیمی، جلیل سیف، حسین شهسواری، مجید پاکرای، شهرزاد قهرمانی، مهشید دالوند، سعید خاجوند نیک، الناز یار بازو تبریزی، محمدرضا کماسی، مینا محمدی، سارا عسگری فرد، میثم شریف میرانی، سعید دولتی، مریم درخشان فر، منا مردانی، مژده حدیدی، سمیرا عسگری فرد و آرش خردمند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار