فرماندار ویژه خرمشهر گفت: تمام اماکن ورزشی خرمشهر تا سال 95 استانداردسازی می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲ 03 October 2015

ولی الله حیاتی فرماندار ویژه خرمشهر در حاشیه برگزاری مراسم تجلیل از تکواندوکاران خرمشهر که در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی این شهر برگزار شد اظهار کرد: ورزش برای توسعه کمی و کیفی ورزش برنامه‌های متعددی دارد.

وی بر مصمم بودن دولت برای انجام این اقدامات در خرمشهر تأکید کرد و افزود: استاندار خوزستان با توجه به‌شناختی که از پیشینه بلند ورزشی خرمشهر سراغ دارد و تاریخ سراسر افتخار در زمان دور این شهر، مصمم است که این برنامه‌ها را در این برهه زمانی به انجام برساند.

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه خرمشهر از استانداردسازی اماکن ورزشی این شهر خبر داد و گفت: در مورد اماکن ورزشی تفاهمنامه‌هایی با سازمان منطقه آزاد اروند بسته شده  و قرار است مجموعه شهید جهان آرا که در مرکز شهر قرار دارد مرمت و استاندارد سازی شود.

وی ادامه داد: استاندارد سازی همه اماکن ورزشی خرمشهر اعم از سالن ورزشی در دستور کار دولت قرار دارد و برای سال 94 و 95 به آن نقطه مطلوب در استاندارد سازی خواهیم رسید.

حیاتی با اشاره به دستور وزیر نفت برای تعطیلی پروژه‌های رفاهی در کشور از استثنا شدن خرمشهر خبر داد و اظهار کرد: وزیر کشور دستور تعطیل شدن تمام پروژه‌های رفاهی در کشور به جز سه پروژه رفاهی در خرمشهر را داده است و امروز شاهد توسعه کمی و کیفی این اماکن هستیم.

وی ورزشگاه 15 هزار نفری، ورزشگاه تمرینی 5هزار نفری و استخر نفت را پروژه‌های وزارت نفت در خرمشهر خواند و از پایان و یا آغاز به کار این پروژه‌ها در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

فرماندار ویژه خرمشهر با بیان اینکه ورزشگاه 15 هزار نفری از پیشرفت 95 درصدی برخوردار است، افزود: این ورزشگاه قرار است از امسال به بعد میزبان فینال مسابقات جام حذفی باشد.

وی اضافه کرد: جلسات متعددی در این خصوص داشته‌ایم و سازوکارهای این امر اندیشیده شده و قرار است این ورزشگاه به پیشرفته‌ترین تکنیک‌های بین المللی مجهز شود.

حیاتی در پایان اظهار کرد: پس از افتتاح این ورزشگاه افتتاحیه مسابقات بین المللی در آن برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
امیدواریم این وعده ها ، عملی شوند.

هواداران محمدصالح سواریان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار