همزمان با شروع تعطیلات عید فطر مطرح شد
پلیس راهور شهرستان چرام به شهروندان برای سفر در تعطیلات عید سعید فطر توصیه هایی مطرح کرد.
کد خبر: ۱۰۴۲۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۷ 03 May 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، شهرستان چرام ضمن تبریک عید سعید فطر، و بزرگداشت روز معلم ، خواستار توجه بیشتر رانندگان به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی شد.
سرگرد افسری گفت: والدین گرامی دقت داشته باشند رفتارهای پر خطر در زمان فراغت نوجوانان و جوانان رخ می‌دهد پس مراقب نوجوانان و جوانان موتورسیکلت سوار در این ایام فراغت باشید، چرا که در معابر خلوت، زمینه برای رفتارهای پر خطر ترافیکی فراهم است.
سرگرد افسری ادامه داد توصیه پلیس راهور این است که رانندگان در راههای درون شهری و برون شهری، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی کرده و ضمن حرکت با سرعت مطمئنه، هنگام رانندگی توجه کافی به جلو داشته باشند.
وی افزود : رانندگان در محورهای درون شهری به خصوص شهر سرفاریاب که جز محورهای پر ترافیک هست از ارتکاب تخلفات به خصوص سرعت و سبقت غیر مجاز، به دلیل اینکه عرض معابر کم می‌باشد جدا خودداری نمایند.
رئیس پلیس راهور چرام افزود:
برخی از خانواده‌ها و شهروندان تمایلی برای سفر در این ایام ندارند، انتظاری که داریم مراقب کودکان و افراد سالخورده باشند، به گواه سال‌های قبل بیشترین آمار تصادفات عابرین پیاده در همین ایام اتفاق افتاده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار