معاون عمرانی استاندار ایلام خبر داد ؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام از کمبود ۳۰ درصدی انرژی برق استان خبر داد و گفت: در سال جدید اجرای برنامه خاموشی در ایلام اجتناب ناپذیر است.
کد خبر: ۱۰۳۸۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰ 09 April 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  سعید هژبری  در نشست هماهنگی مدیریت انرژی استان ایلام اظهار داشت : این نشست به منظور بررسی، برنامه ریزی و مدیریت انرژی برق استان برگزار شده است.

وی از کمبود ۳۰ درصدی انرژی برق در این استان خبر داد و گفت: با توجه به سهمیه ابلاغی کشور به استان ایلام کمبود ۱۳۵ مگاوات ( معادل ۳۰ درصد مصرف استان ) اجرای برنامه خاموشی در ایلام در سال جدید نیز اجتناب ناپذیر است.

هژبری ادامه داد: برای مدیریت خاموشی در سال جدید انجام برنامه های منسجم و هدفمند، اطلاع رسانی مدیریت مصارف و زمان خاموشی باید در دستور کار قرار گیرد.

هژبری اضافه کرد: با توجه به کمبود انرژی برق در کل کشور ، باید علاوه بر اجرای برنامه های ملی، نسبت به اجرای برنامه های عملیاتی متناسب به اقلیم استان اقدام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام، نقش تمامی دستگاه های اجرایی استان را در مساعدت و اجرای دقیق مصوبات شورای مدیریت آب و انرژی بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی باید نسبت به تامین بخشی از مصارف روزانه خود از طریق مولدهای اضطراری اقدام کنند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار