استاندار ایلام گفت: قطع مکرر برق یکی از چالش های کشور بود که اکنون با پیگیری های انجام شده در استان برطرف شده است. می کند.
کد خبر: ۹۷۹۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۶ 19 July 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: باید شرکت توزیع برق همچنان تلاش کند تا با فرهنگ سازی برنامه ریزی مناسبی برای قطعی برق انجام گیرد زیرا قطع برق علاوه بر نارضایتی مردم در این فصل گرما موجب ضرر به واحدهای صنعتی می شود.

وی افزود: اگر مردم با مصرف صحیح برق هر کدام یک لامپ اضافی خاموش کنند، به ظرفیت برق استان کمک بزرگی می کنند.

استاندار ایلام تاکید کرد: از ادارات خواسته شده از ژنراتور برای برق مصرفی خود استفاده کنند و در صورت افزایش دمای ۵۰ درجه بیشتر ادارات تعطیل می شوند.

نوذری یادآور شد: شرکت توزیع برق باید بیشتر در راستای فرهنگ سازی مصرف درست و نهادینه کردن آن در جامعه تلاش بیشتری کند زیرا هزینه تولید برق کشور ما پایین است و نباید اجازه داد با مصرف بی رویه موجب قطع برق شویم.

وی اضافه کرد: شورای امنیت ملی تصمیم گرفت برق صنعت کشور به دلیل ضرورت قطع نشود.

استاندار ایلام گفت: مصوبه ای اجرای می شود که چارچوب قانونی داشته باشد و اگر مصوبات شورای گفت و گو بخش خصوصی اجرا نمی شود باید دلایل آن بررسی شود.

نوذری در خصوص گلخانه روستای مورت نیز گفت: با توجه به الحاق زمین به روستا و تغییر کاربری آن باید معاونت اقتصادی جلسه ای برگزار کند و این زمین تعیین تکلیف شود.

وی تاکید کرد: بخش خصوصی باید فعال و پویا شود زیرا فعال شدن این بخش به توانمندی نظام کمک می کند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار