قطعی بدون برنامه برق اینبار با دفعات بیشتر در روز ،سطح استان را فرا گرفته است ،موضوعی که موجی از نارضايتي در بین مردم ایجاد کرده است.
کد خبر: ۹۸۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲ 10 August 2021

تابناک ایلام:: پس از پایان موج اول خاموشی ها که از هفته ها قبل کلید خورد، با اعتراض مردم و انعکاس گسترده آن از سوی رسانه ها تا مدتی خاموشی ها طبق جدول برنامه ریزی ارائه شده از سوی شرکت برق دنبال شد.

در حالیکه با اعلام مسئولین وزارت نیرو به دلیل متعادل شدن تولید و مصرف برق ،قرار بودن در سطح کشور خاموشی اعمال نشود ،اما از دو روز پیش بازگشت خاموشی ها در استان را شاهد بوده ایم . 

خاموشی هایی بدون اعلام قبلی که نه تنها گرفتاری های بیشماری را متوجه مردم، کسبه و مراکز درمانی کرده است ،بلکه اینار نسبت به دوره قبل  تعداد آن در روز نیز افزایش یافته است.

  بدیهی است قطع و وصل مکرر برق در کنار تحمیل فشار روانی به مردم ،آسیب های فراوانی به تجهیزات برقی آنان وارد آورده و بخشی از کسبه نیز در طول قطعی برق با لز دست رفتن مشتری مواجه اند. 

  روز گذشته حداقل نگارنده آسیب به تجهیزات فنی یک آتلیه و یخچال صندوقی یک فروشگاه را شاهد بوده است .قطعا در جای جای استان مواردی از این دست به وقوع پیوسته و زیان‌های فراوانی به مردم تحمیل شده است. 

  هرچند مردم فهیم درک درستی از کمبودها داشته و همواره همراهی خود  را با مسئولین به اثبات رسانیده اند، اینکه آنان در مختصات تصمیم‌گیری جایی نگرفته و بدون اطلاع قبلی چندبار در روز  برقشان قطع شود اجحافی مستقیم در حق آنان است . 

انتظار می رود مسئولین همانگونه ۱۵ روز قبل از انتخابات توانستند تولید و مصرف برق را متعادل ساخته تا مانع از خاموشی ها شوند !با بکاربست همان شیوه مانع از قطعی های مکرر برق شوند. 

چیزی که روشن است انگار مدیریت در کشور به گونه ای تصمیم می گیرد که خروجی آن فشار به مردم و ایجاد نارضایتی در آنان  را رقم زند !!/م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
یارب بستان دادفقیران زامیران
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار