معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: شهرستان دهلران مهیای استقبال و پذیرایی از گردشگران، کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی است.
کد خبر: ۱۰۳۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ 19 March 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ لطیف صادقی  در نشست هماهنگی خدمات سفر اظهار داشت: دهلران آماده استقبال از کاروان های راهیان نور و گردشگران نوروزی است.

وی به جاذبه های تاریخی، تفریحی، گردشگری و دفاع مقدس در این شهرستان اشاره کرد و افزود: دهلران هر ساله شاهد حضور گردشگران و کاروان های راهیان نور از مناطق مختلف کشور می باشد.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به وجود غار خفاش، چشمه های آبگرم، چشمه های قیر، تپه علی کش، قلعه شیاخ و یادمان شهدای شرهانی تاکید کرد: تمهیدات لازم برای استقبال از راهیان نور و مسافران نورزوی اندیشیده و برنامه ریزی های لازم و هماهنگی ها انجام و دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر پای کار هستند.

صادقی از اجرای برنامه های فرهنگی در شهرستان بمناسبت سال نو خبر داد و یادآور شد: در یادمان شرهانی و ورودی شهر دهلران از سمت مهران برنامه های فرهنگی با پوشش صدا و سیما مد نظر است.

فرماندار ویژه دهلران به دهه فرهنگی دهلران از اول فروردین ماه سال ۱۴۰۱ تا دهم فروردین هم اشاره و اضافه کرد: این دهه برنامه های مختلفی در شهرستان اجرا می شود که توسط رسانه ملی ، خبرگزاری ها و مطبوعات پوشش داده می شود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار